עושר מוגזם: קבלו הצצה מבפנים ליאכטה של רונאלדו

רונאלדו עם ג'ורג'ינה
רונאלדו עם ג'ורג'ינה | Instagram

ג'ורג'ינה רודריגס שוב הוציאה לכולנו את העיניים עם תמונות מעוררות קנאה מהיאכטה של בן זוגה. בזמן ש-CR7 כובש ללא הפסקה, הדוגמנית הספרדייה מתפנקת בארוחת בוקר ומצטלמת בלוקישיינים עוצרי נשימה

(גודל טקסט)

כמה עוד אפשר לראות תמונות של היאכטה של כריסטיאנו רונאלדו והישבן החשוף של זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס? מסתבר שכמה שיותר. כשהחיים מאתגרים אותנו ויש נגיף מסוכן שהתפשט בכל מקום בעולם, העשירים מבנינו פשוט מבלים להם מבודדים, רחוקים מכולם בלב ים. זו הסיבה לכך שכוכבה של יובנטוס והדוגמנית הספרדייה שלו שורצים בלי סוף ביאכטה המפוארת שלו כאשר הם מעדיפים להימנע מחשיפה לקורונה ויוצאים לשייט כל יומיים אפשר להגיד. אתמול (שני) לראשונה חשפה ג'ורג'ינה בפני כמעט 20 מיליון העוקבים שלה, הצצה בלעדית מתוך הספינה המטורפת.

אם מתחשק לכם להרגיש לרגע איך זה להיות בנעליו של הפורטוגלי, תציצו בפוסטים האחרונים של זוגתו. ג'ורג'ינה שיתפה סרטון קצר מתוך חדר השינה שלהם, תוך כדי שהיאכטה שטה לה במים של מפרץ טורינו והוציאה לכולנו את העיניים. ואם מדברים על סכומים, אז להשכיר יאכטה כזאת יעלה לכם רק 35 אלף יורו לשבוע ותקבלו שבעה חדרי שינה, חדר קולנוע, Wi-Fi ללא הגבלה ואם ממש תרצו להתפנק כמו רונאלדו אז גם תוסיפו שמונה אנשי צוות ביניהם שף פרטי, קברניט, חדרניות ומדריך כושר פרטי שיפתח לך כל בוקר באימון בחדר הכושר של הספינה.

נשמע כמו חופשה מושלמת לאלו מבינכם שיכולים להרשות לעצמם, שזה אומר שרובנו נסתפק בלרדת לאילת או מקסימום לנסוע לכנרת. חוץ מההצצה מתוך חדר השינה, הספרדייה פינקה גם בתמונה מארוחת הבוקר המוקפדת שלהם ובשלל תמונות שלה בכל מיני לוקיישנים על היאכטה מצולמת בפריט הלבוש האהוב עליה, חוטיני. בזמן שהכדורגלן וזוגתו מתפנקים בלי סוף, הקנס שיספוג כריסטיאנו ג'וניור בן ה-10 שכזכור רכב על ג'ט סקי בביקור מולדת בפורטוגל אצל סבתא ודודה שלו, יעמוד על קרוב ל-3,000 יורו. משהו שאבא שלו לא ירגיש בכיס בשום צורה.

View this post on Instagram

Fantas✨🦄 #dreaming

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

View this post on Instagram

Que aproveche mi amor 🛥💘

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי