צפו: דור מיכה מתכונן לעונה הבאה ושולח מסר חזק

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

אחרי שבשבוע שעבר פרסם סטורי לראשונה מאז התפוצצות הפרשה, שחקן מכבי ת"א התאמן יחד עם איתי שכטר, קיבל פרגון מחבריו והאוהדים והצהיר: "תמיד מסתכל קדימה"

(גודל טקסט)

אחרי שפרסם סטורי לראשונה ביום שישי האחרון בחשבון האינסטגרם שלו מאז התפוצצה פרשת הכדורגלנים והקטינות, דור מיכה ממשיך לתת בראש באימונים. היום (שלישי) הוא עשה זאת לצד חברו הטוב איתי שכטר, באימון כושר אינטנסיבי אצל המאמן המוכר מאד בגזרת הכדורגלנים שחר קידר, ונסע במיוחד לראשון לציון עבור האימון. גם מיכה וגם עומר אצילי המחזיקים בחוזים אצל מכבי תל אביב ממתינים להחלטת האלופה בנוגע לעתידם ובמקביל מחכים גם להכרעת הפרקליטות שצפויה להחליט בקרוב אם להגיש כתב אישום בתיק.

בעוד אצילי שומר על כושר לצידו של דן איינבינדר, מיכה ושכטר הבלתי נפרדים מתאמנים, מזיעים ועל הדרך גם נהנים מחברתו אחד של השני כפי שהם רגילים כבר הרבה מאד זמן. בנוסף לסטוריז של השניים מתאמנים חזק יחד, מיכה העלה פוסט שלו רץ על הליכון עם מסר חזק ביותר: "תמיד מסתכל קדימה".

כל החברים של מיכה מיהרו להגיב ולעטוף אותו באהבה, דוגמת עידן ורד, שכתב: "מכור אליך אהובי". טל בן חיים פרגן לחברו משכבר הימים וכתב: "טוקלה המלך" ואילו אייל גולסה חתם ב"מכור אלייך דור מיכה". גם האוהדים המכביסטים סיכמו את התמיכה שלהם בקשר ההתקפי במשפט מאד פשוט: "מחכים לך מלך".

View this post on Instagram

Always looking forward…

A post shared by Dor Micha (@dormicha) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי