עומר ואור אצילי שמו סוף לשמועות

עומר אצילי חוגג
עומר אצילי | אריאל שלום

בזמן שהקשר ממתין להחלטת מכבי ת"א בעניינו וכן להכרעת הפרקליטות, הוא חזר להיות פעיל ברשתות החברתיות לראשונה מאז הפרשה. סוכנו העלה תמונה משפחתית: "מת עליהם". אצילי מיהר לשתף: "הלב שלי" וכך גם אשתו אור

(גודל טקסט)

כבר עודכנתם בכך שעומר אצילי ודור מיכה מתאמנים חזק באופן פרטי לקראת פתיחת עונת 2020/21 לצד ההמתנה להחלטת מכבי תל אביב בנוגע לעתידם. במקביל הם מחכים כמובן גם להכרעת הפרקליטות שצפויה להכריע בקרוב האם להגיש כתב אישום בתיק. מיכה ואצילי חזרו בשבוע האחרון להיות פעילים גם ברשתות החברתיות לראשונה מאז פרשת הכדורגלנים והקטינות, והבוקר (רביעי) ציון דרך חיובי נוסף נרשם מאז הפרשה שהסעירה את עולם הכדורגל ואת המדינה כולה.

רונן קצב, סוכנו של אצילי בן ה-26, פתח את הבוקר (רביעי) במסר מעורר מוטיבציה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו וכתב: "תהיו טובים לאחרים, זה יחזור אליכם בגדול". זמן קצר לאחר מכן, שיתף תמונה של משפחת אצילי הכוללת את עומר, אשתו אור, ובנם בן השנתיים בן, וכתב: "מת על המשפחה הזאת". אצילי מיהר לשתף את הסטורי אצלו והוסיף: "הלב שלי".

גם אור אשתו שיתפה את הסטורי, מה שאומר שלמרות אינספור שמועות ושלל ספקולציות, המשפחה הצליחה לעבור את המשוכה הלא פשוטה שהציב בפניה אותו אירוע. לכדורגלן ולאשתו בת נוספת, אחותו של בן בת החצי שנה, רוני.

משפחתו של עומר אצילי. הלב שלו | צילום מסך: אינסטגרם
אור אצילי | צילום מסך, אינסטגרם
View this post on Instagram

My everything 😍 @omeratzili

A post shared by @ or_atzili_ on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי