התגובה של ירדן ג'רבי לאתגר השייח' בוזגלו

ירדו ג'רבי | אור דנון, הישרדות VIP ברשת 13

אסי בוזגלו התרברב על אכילת שני בצלים שלמים ואתגר את חבריו בהישרדות VIP ובראשם את המדליסטית האולימפית. אחרי יומיים ששמרה על שתיקה, היא ענתה ובגדול

(גודל טקסט)

חיכינו וחיכינו והנה זה הגיע סוף סוף: תגובתה של ירדן ג'רבי "לאתגר השייח' בוזגלו". ביום ראשון האחרון, מיד לאחר הפרק בו כולנו רצינו להקיא כי צפינו באסי בוזגלו אוכל שני בצלים חיים בשביל להביא לבני ברוכים מסר מהבית, כדורגלן העבר החליט לצלם את עצמו מאתגר את יריבתו במשחק, האלופה האולימפית באכילת שני בצלים בעצמה מכיוון "שהיא אמרה שהיא הייתה אוכלת שני בצלים ללא בעיה ואפילו לא מתלוננת". תגובתה של ג'רבי לא נשמעה במשך יומיים, עד אתמול (שלישי) בערב, לאחר סיום עוד פרק עתיר רייטינג של "הישרדות VIP".

למי מכם שלא צפה, הפרק הוקדש כולו למשימת האוכל, משימת חסינות בה השורד האחרון שיזכה בשרשרת הוא זה שהצליח לאכול הכי הרבה מאכלים מזעזעים שראיתם בחיים שלכם. רגליים של תרנגולת, ראש של תרנגולת, חור של תחת של שור, ביצה חצי חיה-חצי אפרוח של ברווז, זחלי קוקוס חיים והדובדבן שבקצפת – מרק של איברים פנימיים של עטלף! מי שזכתה במשימה הבלתי הגיונית הייתה לא אחרת מהמדליסטית האולימפית. לאחר סיום הפרק, צילמה סטורי ותייגה את בוזגלו: "אסיסטרטגיה, מה נשמע? עוד לא הספקתי ללכת לסופר לקנות את הבצלים וכבר הגיעה משימת האוכל. אז נראה לי שאחרי הפרק הערב – הפינה בינינו סגורה. נשיקות!".

ג'רבי הוסיפה גם לב לתיוג ולאחר שהעלתה, כמובן שהכדורגלן השורד שיתף את הסטורי שלה, אבל הוסיף גם את הפרשנות שלו: "עדיין הבצלים יותר קשה". כמובן שהוא התלוצץ לאור מה שראינו שקיבתה של ג'רבי, בניגוד לשאר חברי שבט טונדו, הצליחה לעכל. אז מה נראה לכם יותר דוחה? שני בצלים חיים או מרק עטלפים?

צפו: התגובה של ירדן ג'רבי לבוזגלו

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי