הכדורגלנית של ישראל הגיבה לסצנה הלוהטת עם אלה איילון

ישראל אוגלובו ואלה איילון בסצנה המדוברת | צילום מסך/הישרדות ערוץ 13

השורד הפרובוקטיבי התראיין לעמוד 'ישראל בידור' על הקשר עם הדוגמנית: "קארין לקחה את זה בשיא הקוליות". על אלינה לוי: "היא קצת לא בשליטה"

(גודל טקסט)

מידי ערב, רובכם צופים בעוד פרק של התוכנית בעלת הרייטינג הכי גבוה בישראל בימים אלו, "הישרדות VIP". השורדים צריכים להתמודד עם אלפי התגובות של העוקבים והצופים והכי חשוב, התגובות של האנשים הכי יקרים להם. על כך תוכלו לשאול את ישראל אוגלבו, זוכה האח הגדול, שנמצא עם אסי בוזגלו ואלה איילון בברית חזקה על האי. אתמול התראיין השורד ל'ישראל בידור' וסיפר איך הגיבה בת הזוג שלו, קפטן נבחרת ישראל בכדורגל נשים ובוגרת ריאליטי בעצמה 'גולסטאריות', קארין סנדל- לסצנת המקלחת הלוהטת שלו עם הדוגמנית הבלונדינית.

כזכור, אוגלבו זכה במשימת הפרס האחרונה במקלחת מפנקת ובחר את איילון להנות איתו יחד מהפרס. השניים הסתבנו והתנקו להם יחד והעריכה עם מוזיקת הרקע והפיגורה הסקסית של שניהם, גרמו לסצנה הזאת להיות חמה במיוחד. ישראל נשאל איך קארין הגיבה אליה כשצפו בה בבית והשיב: "בתקופה הזאת של הישרדות לא היינו ביחד אני וקארין. זו נראית סצנה כאילו וואו אבל זה בקטע הכי סחבקי לא מעבר, וגם קארין לקחה את זה בשיא הקוליות. זה ריאליטי". אוגלבו הוסיף שמבחינתו הכדורגלנית שלו היא ה-אישה לחתונה: "ברור שזה קשר לחתונה. קארין האחת מאלף סיבות. היא הבנאדם הכי קרוב אליי והחברה הכי טובה שלי. היא מיוחדת ויש בינינו מלא אהבה".

חוץ מזה, לא שכח השורד גם לתת את דעתו על אלינה לוי, ששמה נתקע לו בגרון: "כל אחד בוחר את הסגנון משחק שלו בהישרדות. אני חושב שאלינה נמצאת במצב שהמשחק בוחר בשבילה את דרך ההתמודדות. היא קצת לא בשליטה ולא בבחירה. אני חושב שזה היה מעשה מאד נמוך מצידה של אלינה להדיח את ליטל כי אני הייתי שמה וראיתי את ערימות האהבה ושהיא שוחה בים הרגש של ליטל. לא צריך להקצין את האהבה לבנאדם ואז להדיח אותו. אני בשלב שאני לא מאמין לאלינה לכלום" סיכם ישראל ולסיום חשף עם מי הוא היום נמצא בקשר הכי טוב מחבריו השורדים: "אני בקשר מאד קרוב עם ליטל וניקול, קצת עם אסי ועם עידן חביב. בני ברוכים חמוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי