מה חשבו העוקבים על ההדחה המפתיעה של קוז'יקרו?‎

עידו קוז'יקרו
עידו קוז'יקרו | צילום מסך: רשת 13

לאחר שבני חבר לברית של בוזגלו והפנה לו עורף, כדורסלן העבר הגיב בסטייל: "מופתע ומאוכזב אבל אוהב אותך". ג'רבי הייתה עצובה: "הלב נקרע, אוהבת אותך אהבת אמת". הגולשים היו גאים, ואיך הגיבו מהברית השנייה?

(גודל טקסט)

הישרדות VIP ממשיכה להפתיע אותנו כל פעם מחדש. אתמול (רביעי) הודח מהמשחק בפעם השנייה העונה, כדורסלן העבר עידו קוז'יקרו, שמאד הופתע מהמהלך אבל קיבל את זה כמו 'גבר' כשאמר: "בני, אני מופתע ומאוכזב מהמהלך שעשית, אבל עדיין אוהב אותך".

מכאן עבר קוז'י לבקתה וזה ממש לא אומר שזה הסוף עבורו במשחק, הוא כבר הצליח לחזור מהבקתה פעם אחת כמו שכולנו זוכרים היטב. בני ברוכים החליט לעשות סיבוב פרסה, ובזכות הפרס שקיבל מאסי בוזגלו – מסר מאשתו חגית שבבית, חבר לברית של כדורגלן והעבר והדיח עימו ביחד את קוז'יקרו. כדורסלן העבר, שמספר העוקבים שלו באינסטגרם עלה פלאים בזכות הריאליטי, שיתף תמונה ממועצת השבט וכתב בקצרה: "מה עשית לי בני מה?"

התגובות ברשת בעקבות הדחתו של קוז'י הגיעו למימדים שלא הכרנו עד היום בהישרדות. "איזה גדול אתה על איך שהגבת אחרי שהודחת. איפה אתה ואיפה ליטל", כתב אחד. "מתגרד תוך כדי צפייה מאיך שרגב, ליטל וישראל מתלהמים וגיא זוארץ עוד מלבה את האש למען הרייטינג", הייתה תגובה נוספת. עוד תגובות: "עונה אלימה כזאת לא הייתה מעולם", "חבל שבני בגד בברית החזקה והטובה", "משחק מכור ההפקה מתערבת", "ברית של אנשים אלימים פשוט בושה".

כפי שהבנתם, הצופים ממש לא אהבו את ההדחה של קוז'יקרו וזה בלשון המעטה. הכדורסלן המודח לא הביע את דעתו מעבר לפוסט, אך מיד בתום התוכנית התראיין לתוכנית הצינור ואף קיבל התנצלות מהסטנדאפיסט, שהרגיש צורך לבקש סליחה מבניו של קוז'י, גילי ודן על כך שהדיח את אבא.

גם ירדן ג'רבי כאבה מאד את הדחתו של חברה הקרוב, ולאחר שצפתה אתמול בפרק ביחד עם בת בריתה אלינה לוי, כתבה לו באינסטגרם: "כל כך מאוכזבת. הלב שלי נקרע. אוהבת אותך אהבת אמת". גם סמיון הקדיש פוסט לחברו הענק וכתב: "בפרק הראשון של הישרדות לא זכרתי את השם שלך קראתי לך "ענק". עכשיו אני מבין עד כמה צדקתי אתה באמת בנאדם עם לב ענק".

ומה עם קצת חמלה מהצד השני? אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, רגב הוד, ליטל סמדג'ה ואלה איילון נמנעו מלהגיב לאחר הדחתו של קוז'יקרו נכון לרגע זה.

עידו קוז'יקרו נפרד בסטייל כמו תמיד | צילום מסך: אינסטגרם
ירדן ג'רבי מאוכזבת מהדחתו של עידו קוז'יקרו. כמו רבים אחרים | צילום מסך: אינסטגרם
בנות הברית: ירדן ג'רבי ואלינה לוי צופות בפרק | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי