מה מאור, אסי ואלמוג בוזגלו עשו מתחת לבית של אוהד?

האחים בוזגלו | אינסטגרם

צילומי "הבוזגלוס 5" חודשו לאחר ההידבקות של האמא חני בנגיף הקורונה, והאח הבכור שנמצא בבידוד זכה לביקור משלושת האחים,: "באו לשיר לי סרנדות"

(גודל טקסט)

בשעה טובה הבוקר (חמישי) חודשו צילומי "הבוזגלוס 5" לאחר שנאלצו להידחות בעקבות ההידבקות של חני בוזגלו, אם המשפחה בנגיף הקורונה. חני מחלימה בימים אלו ומרגישה מצויין ועדיין נמצאת בבידוד לצידו של יעקב בדירתם שבחולון. גם האח הגדול למשפחת הכדורגל, אוהד בוזגלו עדיין נמצא בבידוד בדירתו בבת ים הילד עם ידידתו הקרובה אלכסה דריה והוא עתיד לצאת מההסגר בשעה טובה כבר מחר, אך כבר היום זכה לביקור מרענן משלושת אחיו הצעירים.

"כל הכוכבים הקטנים והאהובים באו להגיד לי שלום מהחלון ולשיר לי סרנדות" כתב אוהד על גבי צילום פפרצי שעשה לשלושת אחיו מאור בוזגלו, אסי בוזגלו ואלמוג בוזגלו שחיכו מתחת לדירתו עם צוות הצילום. אוהד כמובן התגעגע מאד וגם כתב זאת בעצמו "שניה לפני היציאה מהבידוד". כמו שאתם מכירים את האח הבכור למשפחת בוזגלו, הוא חייב לפלפל את האירוע תמיד בחוש ההומור שלו ופירסם על גבי צילום של שלושת המוסקטרים שחיכו לו למטה כי הם "גבהו בשלושה שבועות" שהוא לא ראה אותם.

חוץ מזה ראינו עד כמה הפקת הבוזלגוס השקיעה ורצתה שאוהד ייקח חלק בפרק כפי שהוא תיעד מחלון דירתו. ביס החליטו להעלות רחפן ולצלם אותו גם כשהוא עדיין מרצה את הבידוד "ממש ג'סטין טימברלייק" אוהד הרגיש איש חשוב מאד. את כל היופי הזה תוכלו לראות בעונה החדשה של הבוזגלוס שעתידה לעלות לקראת חודש ינואר 2021, מי ייתן ועד אז בעולם נטול קורונה.

ועד שאוהד יתאחד עם אחיו וימשיך לעשות לנו שמח, נזכיר לכם את דירוג האחים הכי חזקים בכדורגל הישראלי באינסטגרם: מאור מוביל את הטבלה עם 304 אלף עוקבים, אחיו השורד האסטרטג אסי כבר עם 233 אלף, אוהד אחיו עם 87 וחצי אלף איש ואלמוג עם 63 אלף עוקבים. רק תתארו לכם מה יקרה אם אסי יזכה במיליון… המדור מהמר עליו חזק, ואתם?

מה הם מבשלים לנו העונה? מאור, אסי ואלמוג בוזגלו (צילום: אינסטגרם) | אינסטגרם
התגעגע לצילומים או למשפחה? אוהד בוזגלו מחלון דירתו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי