קורל וסרג'י עושים את זה בגדול כמו כריסטיאנו רונאלדו

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | דיוויד גולן

כמו כוכבה של יובנטוס שהפליג עם ג'ורג'ינה ביאכטה מפנקת, גם הזוג האהוב עלינו בברצלונה נהנו מהבילוי הכי בטוח ושווה בימים של מגפה עולמית. קאיה בת תשעת החודשים נשארה בבית בזמן שהשניים נפשו באיביזה

(גודל טקסט)

אחרי שהוצאנו לכם את העיניים ודיווחנו על החופשות הבלתי פוסקות של כריסטיאנו רונאלדו וזוגתו, ג'ורג'ינה רודריגס ביאכטה של כוכבה של יובנטוס השווה כמעט 40 אלף יורו לשבוע – כעת הגיע תורם של הזוג האהוב עלינו בברצלונה. הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ' ובעלה, שחקנה של ברצלונה, סרג'י רוברטו, השאירו את קאיה בתם בת התשעה חודשים בבית ויצאו לשיט מפנק על יאכטה עם החברים הטובים ביום כיף שטוף שמש והראו לנו איך מבלים עם הכי סטייל בעולם.

כבר סיכמנו שמדובר בבילוי הכי בטוח ושווה בימים של מגפת עולמית כמו ימי הקורונה – יאכטה מפנקת שמפליגה ללב ים עם אוכל, שתייה, פינוקים, שמש ורק חברים שבוחרים בפינצטה. למי מביניכם שיכול להרשות לעצמו את הפינוק הלא זול בכלל, תראו כמה כיף עשו הכדורגלן והשגרירה הישראלית שלנו בברצלונה. הם העמיסו איתם לסיפון את החברים הכי טובים: מארק בארטרה ואשתו מליסה חימנז, סרחיו בוסקטס ואשתו היפה אלנה גלרה וג'ורדי אלבה ורומרי נטורה ההריונית שלו, חברתה הקרובה ביותר של קורלי שלנו.

החבורה נפשה ונהנתה מיום כיף שלם בחופים היפייפיה של איביזה, כי גם להם מגיע קצת חופש! חוץ מזה קורל שכבר מאז חודש פברואר האחרון לא דרכה בישראל בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, מאד מתגעגעת ואנחנו מאד מקווים לראות אותה ואת המשפחה היפה שלה בקרוב בביקור בארץ הקודש.

View this post on Instagram

My other half 💙🙌🏻 i love you

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

View this post on Instagram

. . ووواااي وواااي ووااي ووااي مملللكااااتتتتيييييييس ووللكمممم ملللكااتتتت بررشللوونننهههههه😍😍😍😍😍😍🔥🔥🔥🔥🔥🔥😭😭😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘💘💘💘 . اللوووننن ومللوووسسس وكووررالتتيييييي يييممههه حلاااتتتهممم ملللكاااتتتنااااا يممههه حلاااتتهننن ببرنسيسسساااتتتناااا يممه حلااتتهننن الصددييققاات المييفتتررقققنننن يمه يمه يممهه فدددييستتتتتت ووااي وواي ووااي حللوويااااتتتت يمه كببب كيكااااتتتت ولكمم يعاااللللممممم اااككللبهننننن اكللللل اقرررططهننننن قرررططططط😍😍😍😍😍💘💘🔥🔥🔥😭😭😭 . ططااللعاااتتتت سوووااا اليييختتتتتت ووعممم بييغيييرووو جوو سسووواااا ووااي ووااي الصددييقاااتتت الااموورراتتت الحلوواااتتت اليينقرررططننننن يمه مو مصدددقههههههه شششهللل كياااتته الي عممم اشووفهاااااا💘💘💘💘💘🔥🔥🔥😭😭😭😭😭😭😻😻😻😻😻 . حلاووتتتهنننن مالهااا مثيييلللل يمه ملوورس والووون وكوكووو حلووات يخي وحرركاتتهننن اكيت وواكييتتتتتت😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍💕💕💕 . .

A post shared by Family-barcelona🇪🇸 (@familybarcelona8) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי