צפו: ירדן ג'רבי ועידן חביב מתחממים. מה קורה ביניהם?

ירדן ג'רבי , עידן חביב | אור דנון

כשנראה שהברית שלהם נמצאת בסכנה גדולה בשל מיעוט, שני כוכבי הישרדות מצאו זמן לנפוש בים יחד עם אלינה שצילמה הכל, וגרמו לנו שוב לתהות האם מדובר בידידות מופלאה או קצת מעבר?

(גודל טקסט)

בדיוק כשנראה לכם שהברית של ירדן ג'רבי ועידן חביב "בצרות" בעקבות ההדחה של עידו קוז'יקרו – תחשבו שוב. הערב (ראשון) ניווכח כולנו לצעד של הספורטאית האולימפית בשבט טונדו על מנת להגן על עצמה, כיוון שכרגע הברית שלה נמצאת במיעוט, אבל תסמכו על ג'רבי שיש לה עוד מספר קלפים בשרוול.

ובינתיים מחוץ לאי הרחוק שבפיליפינים, הג'ודוקא שמספר העוקבים שלה באינסטגרם עולה בקצב שלא ניתן לעצור, בילתה את השבת שלה בקרב חבר הברית שלה, הזמר המהולל בבילוי לא הכי שגרתי בחוף הים.
ג'רבי וחביב צולמו ע"י בת בריתם הנוספת, אלינה לוי, בעת שהם מבלים את יום המנוחה של השבוע בים, אבל מנוחה לא בדיוק הייתה שם. השניים פתחו "בקרב" על החול בו נראה כי חביב לופת את ראשה של ג'רבי שכמובן ניצחה אותו אך ריחמה עליו והקטע המכריע לא נראה בסרטון.

בסרטון: קרב החול בין עידן וירדן

"עידן, דרושה עוד עבודה" כתבה השורדת לחברה הטוב שבאמת שהיינו רוצים להבין אחת ולתמיד אם מדובר ביחסי ידידות מופלאים או קצת מעבר. להזכירכם, במשימת הפרס אתמול, כשאלינה התנדנדה לה אל עבר הניצחון, בתורו של חביב, ג'רבי קראה לעברה של אלינה: "איזה חתיך הוא".

אז את הטעם שלה אנחנו כבר מכירים, ומי יודע, אולי תוך כדי העונה מלאת התרחישים והבלאגן הזאת של "הישרדות VIP", נגלה את הניצוץ שנוצר בין השניים אליו אנחנו כה מייחלים. האם המדליסטית האולימפית של ישראל תודח או שהברית של שבט קפרה תצליח להינצל? בטוחים שתעקבו כמונו!

ירדן ג'רבי ועידן חביב. מה קורה ביניכם? | צילום מסך, אינסטגרם
עידן חביב וירדן ג'רבי. באמת חשבת שתוכל לנצח ספורטאית אולימפית? | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי