מירן ומאור בוזגלו מזווית שלא הכרתם

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | אינסטגרם

הכדורגלן ואשתו הלוהטת הדגימו תרגיל שיכול בקלות להיות מוצג בקרקס מדראנו. וגם: איפה תככב המשפחה בקרוב?

(גודל טקסט)

בזמן פגרת הקיץ בליגת העל, קשרה ההתקפי של הפועל תל אביב, מאור בוזגלו, שכידוע קיבל הודעה מהמועדון על ביטול חוזהו בשל כוח עליון, מה שעשוי לפתח מאבק משפטי בין הצדדים, ממשיך להמם את מאות אלפי עוקביו באינסטגרם ביחד עם החצי השני שלו, אשתו מירן. אחרי הפוסט שהקדיש לה בסוף השבוע האחרון, בו פתח את הלב וסיפר כמה מערכת יחסים דורשת עבודת צוות ושיתוף פעולה בלתי פוסק, כעת הגיעה תורה של היפהפייה לשתף תמונה הכי לא שגרתית שראיתם בחיים שלכם. "אם חשבתם שראיתם אותנו בכל זווית אפשרית, תחשבו שוב", כתבה הסופרוומן של בית משפחת בוזגלו על גבי תמונה בה בעלה הכדורגלן מחזיק אותה הפוך כאילו הייתה עלה נידף ברוח.

מירן, שחייה וחיי הבוזגלוס מתועדים 24/7 בפני מצלמות לטובת תוכנית הריאליטי המשפחתית, שמצלמת את עונתה החמישית בימים אלו, רמזה לכולנו בגדול לגבי הבאות – ככה שנשארנו סקרנים. לגבי הכישורים האתלטיים שהתמונה מציגה, אם התרשמתם, תדעו שמדובר בסך הכל בעבודה של כחצי שנה של מירן ביוגה ופילאטיס אצל דורי המאמנת הראשל"צית, שגרמה לה להבין שהיא ולוליינות זה לא מקרי בכלל. זו לא הפעם הראשונה שאנו רואים את הכדורגלן ואשתו מדגימים תרגילים שבקלות היו יכולים להיות מוצגים בקרקס מדראנו, אבל זה באמת השיא.

בהמשך השבוע, מירן, מאור וכל משפחת בוזגלו, פרט לאמא חני שעדיין בבידוד ביתי בעקבות הידבקותה בקורונה, יצטלמו לפרסומת ענק של חברת "בזק" לצידו של גידי גוב. הפרסומת תככב על מסך הטלוויזיה שלנו וברשתות החברתיות וכמובן הצילומים שלה יהיו מתועדים בריאליטי המשפחתית. בזמן שבוזגלו מחלים מהפציעה שלו בברך, אם חשבתם שתתגעגעו אליו עוד הרבה, אז באמת כדאי שתחשבו שוב.

מירן ומאור בוזגלו | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי