מדוע תקפו העוקבים את טל בן חיים?

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

ביום שישי התייחסו עומר אצילי ודור מיכה לראשונה לפרשת הקטינות וזכו לתמיכה גורפת מצד חבריהם השונים. אולם, תגובתו של החלוץ שכינה את אצילי 'טהור שלנו', עוררה זעם רב. כל התגובות הקשות - בפנים

(גודל טקסט)

ביום שישי האחרון, רגע לפני שנכנסה השבת, הגיבו לראשונה מאז פרסומה של פרשת 'הכדורגלנים והקטינות' עומר אצילי ודור מיכה כל אחד בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו. השניים שפרסמו את הפוסטים שלהם בדיוק באותה השעה, זכו לאלפי תגובות כאשר מיכה היה רווק בעת אותו אירוע מדובר שהתרחש קצת אחרי הפרידה שלו ושל האקסית נואל ברקוביץ', ואילו אצילי נשוי לאור אשתו ואב לשניים.

החברים, המשפחה, החברים מהקבוצה ושלל אוהדים תמכו בשניים והרעיפו עליהם אהבה, אך הפוסט של אצילי, התפרש כבעייתי בעיניי רבים שלא התחברו לדבריו ובעיקר לא התחברו לתמיכה "המוגזמת" מבחינתם של חבריו הכדורגלנים בראשם, טל בן חיים החלוץ.

העוקבים נכנסו חזק בשמות של הכדורגלנים הכי מפורסמים בארץ שהביעו תמיכה בחברם בן ה-26, דוגמאת איתי שכטר – "יש לך ילדה, כאבא איך היית מרגיש אם היו מנצלים אותה בגיל 15? למאור בוזגלו  כתבו – "על מה אתה תומך בו? על השקרים? הבגידה באשתו או הפדופיליה?

ניקיטה רוקאביצה גם ספג אש: "יש לך בנות בבית, תחשוב לרגע לפני שאתה תומך". לבוריס קליימן הגיבו: "למה לשקר לבחור?" ואפילו לנטליה בוזגלו הפנו אצבע מאשימה:" הבן אדם נשוי עם ילדים ושוכב עם קטינות ואת מעודדת ותומכת בו?

אולם, תגובתו של חלוצה לשעבר של מכבי תל אביב עוררה את הזעם הכי גדול בקרב העוקבים שתקפו אותו.
"הנסיך של הצ'אט. אוהבים אותך טהור שלנו", כתב בן חיים כתגובה על הפוסט של אצילי וקיבל מטר של תגובות קשות.

"טהור? מביך. עדיף שתמחק את התגובה", הייתה אחת התגובות. "כן, כי ידוע שההגדרה לטוהר זה לבגוד באשתך באורגיה עם שתי ילדות בנות 16", הייתה תגובה אחרת. "טהור הוא בטוח לא. עצוב שזאת הדוגמה ששחקני מכבי שלנו נותנים לילדים", "צא מהסרט שאתה חי בו כדאי שתתעורר על החיים שלך". אלו היו התגובות על קצה המזלג של העוקבים שממש לא אהבו את העובדה שבן חיים השתמש במילה "טהור" כחלק מהתמיכה שלו בחברו משכבר הימים ששמו קשור בפרשה שהסעירה את המדינה וזאת בזמן שהוא נשוי ואב לשני תינוקות.

העוקבים תוקפים את טל בן חיים | צילום מסך, אינסטגרם
החלוץ עורר זעם | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי