אשתו של אצילי סלחה לו: "נתגבר יחד על הכל"

אור אצילי ועומר אצילי | אינסטגרם

בצל הימים הלא פשוטים, קשר מכבי ת"א חוגג יום הולדת 27 וזכה לברכות רבות ברשתות החברתיות. אשתו אור כתבה: "שתהיה לי בריא ומאושר, אוהבת אותך", והשאירה את הפרשה מאחור

(גודל טקסט)

בצל סערת הפוסט שפירסם עומר אצילי בסוף השבוע האחרון ואלפי התגובות שגרף, הקשר ההתקפי שלא בטוח שימשיך במכבי תל אביב, חוגג היום (שני) 27 קיצים. הבוקר (שני) החל בשיתופי ברכות יום הולדת של אצילי בחשבון האינסטגרם שלו ביניהם הסוכן שלו רונן קצב, שאיחל לו "יציאה מהירה לימים נעימים יותר".

קצב, כזכור היה הראשון לשתף תמונה משותפת של אצילי ומשפחתו מאז פיצוץ פרשת הכדורגלנים והקטינות, וכעת אשתו של אצילי לראשונה שוברת שתיקה ולכבוד יום ההולדת של בעלה משתפת תמונה משותפת שלהם וכותבת לו ברכה.

"יום הולדת שמח בעלי. שתהיה לי בריא ומאושר. כמו תמיד נתגבר ביחד על הכל. אוהבת אותך", כתבה אור אצילי בחשבון האינסטגרם שלה ובכך למעשה הצהירה כי סלחה לבעלה על הבגידה בפרשה שהסעירה את המדינה כולה כאשר אצילי וגם דור מיכה קיימו יחסי מין עם שתי קטינות מבלי שידעו לכאורה את גילן האמיתי בשעת המעשה.

השניים (עומר ואור אצילי) נשואים כבר שנתיים וחצי ולהם שני ילדים, בן שהוא כבר בן שנתיים ורוני בת החמישה חודשים. עומר ואור כבר שנים רבות צמודים חזק וגם כאשר שיחק הקשרה בשורות בית"ר ירושלים היא עמדה לצידו ואף עברה איתו לספרד כששיחק בגרנאדה. כעת מסתמן כי השניים החליטו לעבוד על מערכת היחסים שלהם ולצלוח את המשבר שהגיע בעקבות אותו אירוע שאירע בחודש מאי האחרון. שיהיה במזל כפול.

אור אצילי מברכת | צילום מסך, אינסטגרם
רונן קצב מברך את עומר אצילי | צילום מסך, אינסטגרם
View this post on Instagram

Campeones! @maccabitlvfc 💛

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on

View this post on Instagram

Campeones! @maccabitlvfc 💛

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי