מה הקשר של היפהפיה הזאת לאסי בוזגלו?

נועה ברק | נוי דקל

מלון קראון פלזה הפך לסט הצילומים עבור מותג האופנה של "השורד". מי שכיכבה לצדו והיה בלתי אפשרי לפספס אותה הייתה הדוגמנית העולה נועה ברק שהוסיפיה מהיופי הרב שלה. אבל אל תתלהבו - עדי אשתו פיקחה על העניין

(גודל טקסט)

המדור מבקש את התנצלותכם גולשים יקרים, אך כדורגלן העבר והשורד בהווה אסי בוזגלו פשוט לא יורד מהכותרות – זו הסיבה לתדירות בה הוא מככב במדורינו. יש סיכוי שבכל הקריירה המקצועית שלו ככדורגלן, האח השני לבית משפחת בוזגלו לא סוקר בכזאת רמה, כמו בימים אלו, מאז ש"הישרדות VIP" עלתה למסך והפכה אותו תוך חודשיים וקצת לאחד הכוכבים הגדולים בישראל. כבר סיפרנו לכם הבוקר על התקרית המוזרה בינו לבין מתמודד הישרדות בעבר, רז ניסים כהן, אך עוד קודם לכן, השורד הכדורגלן לקח חלק ביום צילומים מוצלח במיוחד.

מלון קראון פלזה התל אביבי הפך לסט צילומים עבור מותג האופנה אשר פתח ממש לאחרונה בוזגלו, "מריסול". אסי הצטלם עם קולקציית החולצות, המסיכות, והמשקפיים שלו בניצוחו של הסטייליסט גילי אלגבי והצלם נוי דקל. מי שהצטלמה לצידו של השורד המדגמן ותפסה את תשומת ליבנו הייתה הדוגמנית העולה נועה ברק, שהייתה צמודה לבוזגלו והוסיפה מהיופי שלה לצילומי הקולקציה של המותג הפרטי שלו.

אבל אל תתלהבו כן? מי שפיקחה על כל היום הזה הייתה לא אחרת מאשתו, עדי בוזגלו, שצילמה, תיעדה ופירגנה לגבר שלה ששימש דוגמן ליום אחד.

נועה ברק ואסי בוזגלו מדגמנים למריסול | צילום מסך, אינסטגרם
צמודים-צמודים אבל עדי מפקחת על הכל! | צילום מסך, אינסטגרם
אסי בוזגלו | צילום מסך, אינסטגרם
אסי בוזגלו | צילום מסך, אינסטגרם
View this post on Instagram

@yaelmesika @gntxmodels @jordendadon58

A post shared by Noa Barak (@__noabarak__) on

View this post on Instagram

🖤

A post shared by Noa Barak (@__noabarak__) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי