האקסית של דור מיכה במסר חשוב מאוד

נואל ברקוביץ' | שילת מזרחי

נואל ברקוביץ' הכובשת קיבלה הזדמנות לככב בהפקה מקורית שתתפרסם במגזין "אקסנט". במסגרתה נבחרה לייצג נושא שקרוב לליבה - גסיסת ענף התרבות. היא שוב הוכיחה איך משלבים יופי, חוכמה ומסר חשוב בפריים אחד

(גודל טקסט)

עוד לפני שפרשת הכדורגלנים והקטינות התפרסמה והסעירה את המדינה כולה, המדור שלנו כאב את פרידתם של אחד הזוגות האהובים עלינו בשש השנים האחרונות: השחקנית נואל ברקוביץ' והכדורגלן דור מיכה, זוכרים? נו, איך אפשר לשכוח. מאז, הספקנו לספר לכם שכוכבת הילדים כבר סיימה את התואר שלה במשפטים וממשל במכללת הבין תחומי בהרצליה, ואף חברה ל'לאליט מודלס' הסוכנות של שי אביטל, סוכנן של נטע אלחמיסטר וקורל סימנוביץ'. כעת, נולי נבחרה מבין רבות וטובות להעביר מסר סופר חשוב הרלוונטי מתמיד בימים אלו.

הסוכן הצמוד שלה כבר שנים, ניב עשת, היה אחראי לסדר לה לככב בהפקה מקורית שצולמה אמש (ראשון) המיועדת להתפרסם במגזין "אקסנט" ממש בקרוב. נולי נבחרה להיות הפנים שיעבירו אג'נדה חברתית סופר חשובה – התרבות שגוססת. בתור שחקנית צעירה בגילה (25) אך מנוסה כבר שנים בתעשייה, תקופת הקורונה הטילה עננה שחורה על עולם התרבות שהשתתק וגרם לאלפים למצוקה כלכלית קשה. במסגרת ההפקה, מעצבים ישראלים יצרו מסיכות שונות בהן התבקשו להביא עצמם לידי ביטוי בנושא מסוים אג'נדה חברתית פוליטית שמרגשת / מפריעה להם. נואל דיגמנה בשחור את התרבות שגוססת בימי הקורונה בתקווה להגיע לימים טובים יותר במהרה.

חוץ ממנה, טאלנטיות נוספות הצטלמו והעבירו מסרים נוספים דוגמת השחקנית אינה בקלמן שביטלה את חתונתה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, מחאת העצמאיים אשר יוצגה ע"י בוגרת האח הגדול, רות אלבז, וגם טניה, אשתו של שי חי שייצגה את כל ההריוניות בתקופה המאתגרת של הנגיף שתקף את העולם כולו. האקסית של מיכה חבשה את המסכה השחורה המדברת על עולם התרבות, ושוב הוכיחה איך משלבים יופי, חוכמה ומסר חשוב- בפריים אחד.

נואל ברקוביץ' | שילת מזרחי
נואל ברקוביץ' ודור מיכה | צילום מסך, אינסטגרם
נואל ברקוביץ' | צילום מסך, אינסטגרם
נואל ברקוביץ' ודור מיכה בימים יפים | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי