אשת הכדורגלן: "אני נותנת מין אוראלי כל ערב"

וונדה איקרדי | אינסטגרם

היא הכחישה שלקחה חלק בקלטת של צילומי סקס, אך וונדה איקרדי עדיין גרמה לסערה כשהעלתה תמונה עם הכותרת "פנים תמימות". עוקב הגיב: "מי היה מאמין שהודות למין אוראלי תגיעי לאן שהגעת". הדוגמנית כמובן ענתה

(גודל טקסט)

שוב היא פותחת את הפה שלה והפעם גם גורמת לסערה בלתי פוסקת באירופה. וונדה איקרדי, אשת הכדורגלן הכי פרובוקטיבית בכדורגל העולמי, נאלצה בימים האחרונים להכחיש את הטענות כי היא לקחה חלק בקלטת של צילומי סקס. אשתו של מאורו איקרדי, חלוצה של פ.ס.ז', יכולה אמנם להכחיש את הטענות הללו שהיא לקחה חלק בצילומי פורנו נועזים, אך את העובדה כי פיתתה את איקרדי בזמן שהיא עדיין הייתה נשואה לחברו לקבוצה, הארגנטינאי מקסי לופס, היא איננה יכולה להכחיש.

מאז, למעשה, הפופולריות שלה התפוצצה בכל העולם, בעיקר באיטליה שם הצליח החלוץ שלה להרשים על כר הדשא והיא הצליחה להרשים את האוהדים והגולשים – עם קהל של שבעה מיליון עוקבים אדוקים באינסטגרם. בימים אלו וונדה מכחישה כל קשר להשתתפות בקלטת סקס כפי שמייחסים לה, ותגובה אחת גרמה לה לא לשתוק ולתקוף את אחד העוקבים שעבר את הגבול לטענתה.

אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית שיתפה תמונה תחת הכותרת: "פנים תמימות". אחד העוקבים הגיב לה: "מי היה מאמין שהודות למין אוראלי תגיעי לאן שהגעת". האסרטיביות והחריפות שלה הגיעו בזריזות מיד בתגובה להערה הנוראית הזאת כשכתבה: "פעם אחת? אני עושה את זה כל ערב. למה שלא תנסה גם?". חוץ מלהתעסק בסקס ושערוריות, לא נשכח שאשת הכדורגלן היא גם הסוכנת של בעלה, שימשיך במדי הקבוצה הצרפתית גם בעונה הבאה.

View this post on Instagram

🚢 navegando ❤️🗼 Paris es Magico ❤️

A post shared by Wanda nara (@wanda_icardi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי