אחרי הפיצוץ: אסי הפתיע את אלינה

אלינה לוי, אסי בוזגלו | אור דנון

הדחתה של ליטל סמדג'ה, שנעשתה בעקבות עריקתה של השורדת לברית השנייה, גרמה לכעס רב מצד השייח'. אבל למרות היחסים המתוחים על האי, פרסם בוזגלו הקדשה מיוחדת לאלינה בסטורי: "יודע שיש בך המון צדדים ערכיים"

(גודל טקסט)

היא עשתה את סיבוב הפרסה הכי גדול בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP", ומאז אלינה לוי לא מפסיקה לקבל בראש מחברי הברית שלה לשעבר, אך כעת השייח' בוזגלו, הידוע בשמו אסי בוזגלו, החליט לשים לזה סוף מחוץ למסך. כן כן, תאמינו או לא, אחרי שגרמה להדחתה של ליטל סמדג'ה ואחרי שביקש ממנה לא לפנות אליו על האי, כדורגלן העבר פירסם היום (שלישי) בסטורי שלו הקדשה מיוחדת לאלינה למרות הפיצוץ הגדול שהיה ביניהם.

"למרות שאנחנו לא רואים את המשחק עין בעין, ולמרות שיש בינינו חילוקי דעות, אני מעדיף להשאיר הכל על האי", כתב בוזגלו על גבי תמונה משותפת שלהם מתחבקים והוסיף: "בחיים האמיתיים אני בוחר להתרכז בדברים הטובים שיש בך ואני יודע שיש בך המון צדדים ערכיים, ויש לנו גם מין המשותף שאנחנו רואים במשפחה שלנו כערך עליון! אני מאתגר אותך לבחור 'מחובר בערך' בעצמך" הקדיש אסי את הדברים לאלינה, תייג אותה ואת "מחוברים בערך".

מדובר ביוזמה התומכת בכך שיש דעות מנוגדות בין אנשים, תהומות של סגנונות, אך אפשר וצריך לשמר את השיח המכובד בין כל אחד ואחת, מה שלא קרה הרבה על המסך בריאליטי הפופולרית. אסי הביע תמיכה בנושא החשוב והוכיח לכולנו שמה שקורה על האי נשאר על האי! ואם אתם מחכים לעוד קצת אקשן, נזכיר לכם שהערב המשימה הסוציומטרית מגיעה לשבט טונדו אז נגלה מה באמת חושבים השורדים אחד על השני!

משאיר את חילוקי הדעות שלהם מחוץ לאי. אסי בוזגלו מרים לאלינה לוי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי