אחרי ההדחה: קוז'יקרו מבקש מהעוקבים לא להשמיץ

עידו קוז'יקרו
עידו קוז'יקרו | צילום מסך: רשת 13

כדורסלן העבר ומי שזכה לכינוי "קיר הבטון", סיים את דרכו בהישרדות VIP עם בקשה מיוחדת מאלפי העוקבים באינסטגרם. לשמחתו, הם נענו בחיוב

(גודל טקסט)

זהו, זה סופי. אתמול (שלישי) הודח הענק של "הישרדות VIP", כדורסלן העבר, עידו קוז'יקרו, בדיוק בערב בו מכבי תל אביב זכתה באליפות המדינה בכדורסל. כמה סימבולי. קוז'י למעשה כבר הודח בפרק הקודם, אז בני ברוכים החליט לחבור לאסי בוזגלו ולהדיח אותו ובכך עזב את הברית של הענק המתנשא לגובה 2.03 מטרים, ירדן ג'רבי ועידן חביב, והפך לשומר הבקתה. בפרק של אתמול, התמודד בדו קרב מול הסטנדאפיסט שבאופן מפתיע ניצח את "קיר הבטון", כמו שג'רבי קוראת לו, במשימת שיווי משקל שגרמה לו ליפול אחרי זמן קצר.

מיד בתום הפרק, פנה קוז'י לעשרות אלפי עוקביו וביקש מהם לא להשמיץ את בני: "התמונה שלי נופל מהקורה קפצה לי אלפי פעמים במחשבות בווילה וגם בארץ. רבים ביקרו את בני על ההדחה שלי. נכון שזה לא היה צפוי ולא היה יפה, אבל יש פה אבל גדול! זה חלק מהמשחק. כספורטאי אני מסיר בפניו את הכובע. זה היה מהלך שהוא חלק מהמשחק בלי לכלוכים ובלי השמצות. גם אם הוא פגע בי ובבני הברית שלי, אני מקבל את זה כחלק מהמשחק. אני מבקש בכל לשון של בקשה לא להשמיץ ולא לקלל לא את בני ולא אף אחד מהמתמודדים שם", קרא המודח הטרי לעוקביו לקחת הכל בפרופורציה".

"לא קל להיות שורד ולא משנה באיזו ברית אתם. בואו לבקר בוילה, הולך להיות מעניין שם", סיכם קוז'י את דבריו והשאיר אותנו עם סקרנות לגבי המפגש שלו ושל ליטל סמדג'ה, שיש לציין שפירגנה לו בפוסט בו היא מתנצלת על רגעים קשים. חוץ ממנה, גם ירדן ג'רבי נפרדה מ"קוז'יפלצת" שלה והקדישה לו פוסט שלם כשהיא חנוקה בדמעות. לגבי הבקשה שלו לעוקבים שלא להשמיץ ולקלל, לפחות בפוסט האישי שלו אפשר לומר שהם הקשיבו לו וגם את הביקורת שהייתה להם על בני הם כתבו בצורה מתורבתת יחסית. קוז'י, אנחנו כבר מתגעגעים.

ליטל סמדג'ה, עידו קוז'יקרו
ליטל סמדג'ה ועידו קוז'יקרו. אחרי הפוסט הזה, מה נראה בווילת המודחים? | אינסטגרם
עידו קוזיקרו, ירדן ג'רבי
עידו קוזיקרו, ירדן ג'רבי | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי