אחרי שריגש מדינה שלמה: אמו של איתמר גינו במסר לאסי בוזגלו

אסי בוזגלו | שניר מאיר

הכדורגלן לשעבר והשורד VIP התארח בתוכנית "הצינור" והגשים חלום לילד שסובל מבריונות, התגובות שהגיעו בהחלט הוכיחו כיצד הוא הפך לאחד האנשים הכי אהודים במדינה

(גודל טקסט)

אין אף עין שנשארה יבשה אחרי מה שהכינו לנו אתמול בתוכנית "הצינור" ב"רשת 13". בתום הפרק המעניין בו גילינו בדיוק מה כל אחד מהשורדים VIP חושב על חבריו, הגיע אסי בוזגלו לצינור והוכיח איך מתעלים את הכוכבות מהשתתפות בתוכנית ריאליטי, למקום הכי טוב בעולם.

הכדורגלן השורד הגיע לתמוך בילד בשם איתמר גינו, שהתארח באולפן וסיפר כי סבל מבריונות ובעקבות כך החליט לרדת במשקל ולקחת את עצמי בידיים. תוך כדי שהוא מספר למנחה התוכנית גיא לרר עד כמה הוא מתחבר ואוהב את הבוזגלו השורד, האחרון הופיע מאחוריו ונתן לו חיבוק ענק ונשיקה בהפתעה.

הדמעות של איתמר כיווצו לכולנו את הלב והפוסט של אסי לאחר מכן הוסיף עוד קצת רגש: "איתמר היקר, אני רוצה להודות לך שבחרת בי כהשראה בשבילך. אני הגב שלך, ביחד יוצאים לדרך משותפת. אוהב אותך". בוזגלו זכה לאלפי תגובות מכל מי שרק תוכלו לתאר לעצמכם ובין התגובות, מי שריגשה אותנו מאד הייתה אימו של איתמר, אילנית גינו שכתבה לו: "אסי בוזגלו הילד שלי היום נולד מחדש וזה הניצחון שלך!! אלו הרגעים שאתה יכול להתפוצץ מגאווה שיש ילד שאתה אסי, מודל הערצה בשבילו. תודה רבה לך".

אם אהבתם אותו עד עכשיו, לפי התגובות שמציפות את הרשת, האקט שעשה אמש בוזגלו הטיסו אותו גבוה גבוה לפסגת הפירמידה של האנשים הכי אהודים במדינת ישראל. שאפו.

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי