החיבוק מאסי בוזגלו הפך את איתמר גינו לכוכב

אסי בוזגלו , איתמר גינו | הצינור / ערוץ 13

ההופעה של השורד האהוב בצינור הפכה את איתמר בן ה-9 שסבל מבריונות ועודף משקל לאחד הכוכבים הגדולים ברשת

(גודל טקסט)

חיבוק מאסי בוזגלו גרם לאיתמר גינו, הילד שחשף כי סבל מבריונות ובעקבות כך החליט לרדת במשקל ולקחת את עצמו בידיים להפוך לכוכב רשת בעצמו. אחרי החשיפה בתוכנית "הצינור" של רשת, מדינה שלמה התרגשה וגינו הצעיר הפך בן לילה לילד עם הכי הרבה עוקבים בכיתה שלו, זה בטוח.

עשרת אלפים איש עוקבים אחרי איתמר, שהמפגש עם בוזגלו ללא ספק שינה לו את החיים לצמיתות. הכדורגלן השורד פירסם בחשבון האינסטגרם שלו מה קרה בעקבות המפגש שלהם בתוכנית ל-250 אלף העוקבים שלו (!).

"כבר דיברתי עם איתמר מספר פעמים, קודם כל הוא בעננים ומרגיש מצויין. הוא אומר שנתנו לו כוחות עצומים ואני מרגיש על הוייב של הילד שהוא רוצה לקחת את זה למקומות טובים. אני חושב שזה הדבר הכי חשוב בשבילו שהוא התחיל תהליך והוא בכיוון טוב ועכשיו כוח הרצון יידבר. יחד עם זאת חשוב לי לומר שלכל אחד ואחת מאיתנו יש אחריות כלפי הילדים שלו שידאגו שלא תהיה בריונית בבתי ספר. לך איתמר אני אומר- יש לך עכשיו הרבה קהל מאחורייך, כולל אותי. אין לי ספק שתעמוד במטרה שהצבת לעצמך והכל תלוי בך. אוהב אותך" רשם אסי לאיתמר גינו שפשוט לא מפסיק לרגש ולשגע את העוקבים ברשת מהרגע שפרץ לחיינו.

הפוסט של אסי בוזגלו על איתמר ג'ינו | אינסטגרם / הצינור

איתמר כבר הודה בעצמו לעוקבים והתומכים על האהבה שהוא מקבל ואפילו פרסם סרטון שלו בדרך להגשים את המטרה- באימון ספורט בחוף הים וזכה לתמיכתו של הבוזגלו שכמובן הפך לתומך הראשי שלו. בזמן שאנחנו עוד מתאוששים מהמחווה המרגשת, אסי ושאר חברי משפחת בוזגלו, מצלמים משעות הבוקר המוקדמות את הפרסומת שכולכם מחכים לה "לבזק". אז עוד הרבה לפני שהעונה החמישית של "הבוזגלוס" תעלה, המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי, תככב בכל פינה ממש אוטוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי