התגובות לפיצוץ בין אסי בוזגלו לבני ברוכים

אסי בוזגלו | שניר מאיר

אחרי שהשורדים התעמתו במהלך משימת החסינות, ברשתות החברתיות חיזקו את ה'שייח' והבהירו: "אסי צודק". וגם: השוואה מחמיאה לשורדת הגדולה בתולדות התכנית

(גודל טקסט)

את סוף השבוע האחרון בילה אסי בוזגלו, השורד הכי לוהט על האי בפיליפינים, בקרב משפחתו וחברים טובים, ביניהם רגב הוד, במתחם צימרים יוקרתי בצפון. הכדורגלן בדימוס קיווה לקצת שקט ופסק זמן מהחיים, אבל הפרק ששודר אתמול (שבת) במסגרת "הישרדות VIP" עשה כל כך הרבה רעש, שכל השלווה ששררה התפוגגה כלא הייתה. במהלך משימת הסוציומטרי, התפתח ריב בין בוזגלו לבין בן בריתו החדש, בני ברוכים, שטען שזה לא פירגן לו לזכות בשרשרת החסינות. בני נעלב מאסי, שטען להגנתו שהוא חשש כי הסטנדאפיסט יעבור צד ויבגוד בבני בריתו.

מי שכעסו על דבריו של בני, ששוב הראה רצון "להתהפך" ולחבור חזרה לברית השנייה בעקבות הוויכוח עם בוזגלו, הם העוקבים ברשתות החברתיות. "אסי צודק! לחזק את בני בשרשרת זו טעות, כי הוא ירגיש חזק ויהיה הפכפך", זו הייתה אחת הדעות הרווחות בקרב העוקבים שתמכו בשייח' בוזגלו וטענו כי "עלה" לבני בתקופה האחרונה והכל בזכות אסי שקידם אותו במשחק. אחרים הרגישו צורך להגן על בוזגלו, שהתקשה להפסיד "ולוותר" על השרשרת וכתבו: "בני שאל מי אתה אסי בוזגלו? אז זהו, שהוא זכה בארבע שרשראות חסינות עד עכשיו ובצדק לא בזכות לעומת בני".

העוקבים תומכים בבוזגלו וממשיכים לנפח לו את חשבון האינסטגרם שמתקרב בצעדי ענק לאחיו הצעיר, מאור. אסי הגיע ל-250 אלף אנשים שעוקבים אחרי כל צעד שלו. אחת העוקבות טענה כי בוזגלו הוא "לחלוטין נעמה קסרי של העונה". השוואה מחמיאה מאוד לשורדת הגדולה תולדות המשחק הישראלי. אז האם בני יהיה שיכור מכוח ויחבור חזרה לירדן ג'רבי ועידן חביב, או שיזכור את ההבטחה שלו לאשתו חגית וימשיך להיות נאמן לבוזגלו? נגלה הכל הערב במועצת השבט.

אסי בוזגלו, רגב הוד | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי