אחרי המשחק: מי החברה הכי טובה של ירדן ג'רבי?

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום מסך

רגע אחרי משימת הסוציומטרי בהישרדות VIP, אלופת העולם החליטה להרעיף אהבה בחשבון האינסטגרם שלה שצומח ואחריו עוקבים כבר 141 אלף אנשים

(גודל טקסט)

מה הסיכוי שידיחו לנו אלופה אולימפית הערב (ראשון) במועצת השבט של "הישרדות VIP"? המדור חרד לאפשרות הזו, אך אם צריך להמר, בטוח שירדן ג'רבי הווינרית האינסופית תעשה הכל על מנת להישאר במשחק וגם תצליח.

גם מחוץ למשחק, אלופת העולם לשעבר מוכיחה מי באמת חשוב לה ונשאר בחייה גם אחרי תוכנית הריאליטי של "רשת". במשימת הסוציומטרי שהתקיימה על האי ושודרה אתמול, נשאלו השורדים "מי השורד איתו לא הייתם רוצים לשמור על קשר לאחר המשחק" והתוצאה הראתה שוויון בין אלינה לוי לבין אלה איילון, שנבחרו לשתי השורדות שהכי לא היו רוצים לשמור איתן על קשר בחיים האמיתיים. בתגובה, ג'רבי מיהרה לעמוד מאחורי בת הברית שלה.

אלופת העולם פירסמה תמונה לצידה של אלינה לוי בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו לא תאמינו, אך כבר 141 אלף אנשים עוקבים. "בחורה מדהימה, בלי קשר למשחק", כתבה הג'ודאית לשעבר על גבי תמונה שלה ושל אלינה בזמן שהן צופות בפרק על כוס יין. התמונה הזו היא רק דוגמה קטנה, כיוון שהשתיים נשארו חברות טובות, צופות בפרקים יחד, נהנות מחברה טובה ואוכל טעים, מבלות בחוף הים יחד כפי שראינו בשבוע שעבר – בקיצור, חברות אחרי המשחק, בניגוד למה שבחרו השורדים במשימת הסוציומטרי.

ירדן ג'רבי, אלינה לוי
ירדן ג'רבי, אלינה לוי | אינסטגרם

אז אמנם האקסית של ראובן עובד, ליטל סמדג'ה, לא נשארה חברה טובה של אלינה לוי, אך ג'רבי תפסה את המשבצת ונשארה ביחסים קרובים עם בת הברית שלה. חוץ ממנה, ג'רבי שומרת קרוב אליה גם את עידו קוז'יקרו שהפך לחבר כמו אח ואפילו חגג איתה את יום ההולדת שלה לפני כחודש, וכמובן את בן הברית הכי חזק שלה שעד לרגע זה אנחנו מקווים כי יתפתח ביניהם גם משהו רומנטי, עידן חביב. מי אמר שהיא קרה ולא מביעה רגשות? כי אנחנו רואים לב ענק בתוך הגוף של הספורטאית המעוטרת של מדינת ישראל.

ירדן ג'רבי, עידן חביב, אלינה לוי
ירדן ג'רבי, עידן חביב, אלינה לוי | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי