אלה איילון בדמעות: "אני לא יוצאת אלה שאני מכירה בהישרדות"

אלה איילון
אלה איילון | אור דנון

הדוגמנית שיתפה בתקופה הקשה שלה והעבירה ביקורת על העריכה: "המשפחה והחברים אומרים לי 'אנחנו לא מזהים אותך', כי זו אלה שנמצאת במצוקה, שלא אכלה כמעט חודשיים. הגעתי עם חומות ומגננות". מי נחלצו לעזרתה?

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שמתמודד של הישרדות VIP ריגש אותנו במיוחד הייתה בשבוע שעבר כאשר אסי בוזגלו הפתיע את דקל גמזו, ילד שסבל מבריונות קשה בבית ספרו בשידור ישיר בתוכנית "הצינור". אמש (שבת) שורדת נוספת פרצה בדמעות בשידור חי וגרמה ללב שלנו להתכווץ. תאמינו או לא, אבל הדוגמנית הצעירה אלה איילון, זאת שתמיד מחייכת ומשדרת כאילו הכל טוב בחייה, בכתה במהלך הראיון עימה בתוכנית העוקבת של הישרדות "מהדורה מיוחדת" בעת שיעל בר זוהר בסך הכל שאלה אותה איך היא מרגישה אחרי שהחלימה מנגיף הקורונה.

בת בריתו של אסי בוזגלו, שישבה לצידו של בני ברוכים באולפן, סיפרה שמבחינה בריאותית היא מרגישה מצויין אבל נפשית פחות. "עוברת עליי תקופה לא כל כך טובה. אני חייבת להגיד שאני מרגישה שאני יוצאת בהישרדות לא כמו אלה שאני מכירה וכולם מכירים. המשפחה, החברים הקרובים אומרים לי 'אנחנו לא מזהים אותך, זו לא את'. כמובן שזאת לא אני כי, זאת אלה שנמצאת במצוקה, שלא אכלה כמעט חודשיים, בודדה מאד, שלא ישנה בלילה וגם הלחץ והפקק החברתי עם כל האנשים שם לא מוסיף בכלל", סיפרה הבלונדינית בת ה-22 בדמעות.

אם זה לא הספיק, איילון התייחסה בדמעות גם לעובדה שנבחרה ביחד עם אלינה לוי לשורדת שהכי לא ירצו לשמור איתה על קשר לאחר המשחק: "הגעתי עם הרבה חומות ומגננות ולא הראיתי הרבה רגש, כי לא הרגשתי בנוח להיפתח בהתחלה".

איילון למעשה העבירה ביקורת בדבריה על איך שהיא יוצאת בעריכת התוכנית, וגם על עצמה, וטענה שהיא לא ציפתה לראות את מה שיוצא ממנה על המסך במשחק הטלוויזיה הקשוח של תוכנית הריאליטי שזכתה אמש לרייטינג של 22.5 אחוזים.

ברוכים ניצב לצידה של איילון באולפן ואמר שהוא מבין לליבה וכבר מזמן סלח לה על ההקנטות כלפיו במהלך המשחק כגון "הלוזר הכי גדול במשחק". גם ישראל אוגלבו נחלץ להגנתה כשתייג אותה בסטורי שהעלה: "שמרי על החיוך, הכל קטן עלייך".

אלה איילון מדברת על הכל | צילום מסך: רשת 13
View this post on Instagram

🤣🤣🤣

A post shared by הישרדות – ערוץ 13 (@survivor.israel) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי