האקסית של ניימאר חושפת יותר מדי

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

סוראיה ווסליק, הדוגמנית הקרואטית-אמריקאית שהכירה את כוכב ברזיל ופריז סן ז'רמן במסיבה באיביזה ומאז בילתה איתו לתקופות קצרות, לא השאירה שום מקום לדמיון

(גודל טקסט)

אחת האקסיות היותר מדוברות של כוכב פריז סן ז'רמן, ניימאר, משאירה מעט מאד מקום לדמיון למאות אלפי עוקביה בתמונות האחרונות ששיתפה. בדיוק לפני שנה, בקיץ בו היינו מאושרים, שמחים וחיינו חיים נטולי קורונה, הכרנו לכם את הדוגמנית הקרואטית-אמריקאית סוראיה ווסליק, שסיפרה בראיון שהיה לי רומן קצרצר עם החלוץ. כעת היא משתפת תמונות חדשות ופרובוקטיביות במיוחד, בהן השמלה שלה בקושי מכסה את פלג גופה העליון.

למי שלא זוכר או לא מעודכן, בשנת 2014 הדוגמנית, שכיכבה מספר פעמים גם על שער מגזין "פלייבוי", יצאה עם הברזילאי אחרי שנפגשו במסיבה באיביזה ולאחר מכן ניימאר הטיס את היפייפיה לבלות איתו את החג בספרד. על פי עיתון "הסאן", בשנה שעברה חברו שוב אחד לשנייה לרומן קצרצר בעת ביקורה של ווסליק בפריז. "ניימאר הוא אחד הגברים המושכים והמתוקים שאי פעם יצאתי איתם" סיפרה דוגמנית הפלייבוי באחד הראיונות שקיימה.

בימים אלו נראה שהיא מבלה בריביירה הצרפתית, אז אולי נזכה לאיחוד עם החלוץ המפורסם. הסרבית בת ה-33 החלה לדגמן בגיל 19 ובשנת 2011 הוכתרה לשפנפנת השנה במגזין פלייבוי הסרבי. אם חשבתם שהיא רק פנים יפות, אז תחשבו שוב – מעבר ליופי ולנתונים הברורים, תופתעו לגלות שהדוגמנית גם בוגרת לימודי פסיכולוגיה באוניברסיטת בלגרד ומאוד אוהבת לצפות בכדורגל בזמנה החופשי.

כשהיא לא מדגמנת או משתפת תמונות מרסקות באינסטגרם, היא משתדלת גם לענות לעוקביה באופן אישי – לבטח מאז שהשתתפה ב'אח הגדול' במדינתה. נראה אתכם מנסים ומקבלים תשובה!

View this post on Instagram

🦂

A post shared by Sara (@sorajavucelic) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי