בזוגיות עם ירדן ג'רבי? עידן חביב שם סוף לשמועות

ירדן ג'רבי , עידן חביב | אור דנון

בשיחה עם נלי תגר ולירון ויצמן, הזמר נתן תשובה נחרצת בכל הנוגע למערכת היחסים עם השורדת והמדליסטית האולימפית

(גודל טקסט)

רגע לפני ששלף את פסלון החסינות שלו והשתמש בו עבור בת בריתו ירדן ג'רבי, השורד הרגיש עידן חביב, התראיין ופתח את כל הקלפים. אם הצלחתם כבר להתאושש מהמועצה הכי מטורפת שהייתה העונה בהישרדות VIP, שבסופה הודחה אלינה לוי, נספר לכם שהזמר החביב התראיין לתוכנית הרדיו של נלי תגר ולירון ויצמן ב-102FM ושם לראשונה דיבר – סוף סוף – על מערכת היחסים מחוץ לאי עם המדליסטית האולימפית.

"מה קורה עם ירדן ג'רבי? האם אתם רק חברים? האם יותר? מה הסיפור?", שאלה מנחת האח הגדול את השורד הוותיק, שבהתחלה ניסה להתחמק, אך לבסוף השיב תשובה מלאה, "אנחנו חברים למשחק, היא בנאדם מקסים ויש הרבה מה ללמוד ממנה, אבל כדי לראות לאן זה מתפתח אני באמת מציע לעקוב אחרי העונה. סליחה על התשובה…".

ויצמן לא ויתרה ואמרה שללא קשר למשחק, בשבוע שעבר כולנו ראינו את הפפארצי שלכם בים והזכירה שאנחנו כבר שנה אחרי המשחק. גם לכך התייחס עידן ואמר: "בסדר, אנחנו בקשר טוב. רק חברים? כן", ובכך שם קץ לשמועות לרומן בין השניים.

באותה נשימה, חביב התייחס לאקסית המיתולוגית שלו ורמז שנראה כי הכיוון מראה על קאמבק: "זאת מישהי שאוהבת להישאר אנונימית. נפרדנו כשהייתי בן 33, היום אני בן 40 כך שהאהבה אליה לא באמת נגמרה ולא הייתי פנוי להכיר אף אחת אחרת ולהתאהב מחדש". אז לצערנו, ג'רבי וחביב רק חברים ממש טובים וקשר רומנטי כרגע לא על הפרק. מכאן שהשאלה הבאה היא האם יגיעו יחד לגמר?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי