היממו את האי: על הברית בין אסי בוזגלו לעידן חביב

אסי בוזגלו | שניר מאיר

זהירות, ספוילר: עדיין לא נרגענו ממועצת השבט שהסתיימה במעבר נוסף בין בריתות של בני ברוכים ומהדחת אלינה לוי, וכבר נחשפים פרטים חדשים

(גודל טקסט)

"מועצת השבט הכי מטורפת שהייתה בעשר עונות של הישרדות", כך הגדירו זאת רבים מהצופים אמש (ראשון) בפרק המטורף בו בני ברוכים בלע גלולת אומץ, נכנס באסי בוזגלו ובבני הברית שלו, התהפך פעם נוספת וחזר לברית של ירדן ג'רבי ועידן חביב, איתם גם הצביע.

מה שעבר מתחת לרדאר ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, הוא המהלך הגאוני שהוביל הכדורגלן השורד, אסי בוזגלו שהשתמש בברוכים על מנת לשרוף את פסלון החסינות של עידן חביב. אסי ידע כי ברשותו של הזמר פסלון ורצה שזה ישתמש בו – וכך בדיוק היה. חביב הוציא את פסלון החסינות והשתמש בו על מנת להגן על חברתו הג'ודוקא, שאף אחד לא הצביע עבורה.

משם השאר היסטוריה, אלינה לוי ורגב הוד ניגשו למבחן האש, רגב ניצח אותה בגדול והיא הודחה ועברה להיות שומרת הבקתה. בכך, נשאר חביב ללא פסלון חסינות, בחיסרון מספרי, עם שני בני ברית, ברוכים וג'רבי, לעומת בוזגלו ששוב ידו על העליונה והוא ניצב איתן עם הוד, ישראל אוגלבו ואלה איילון. לפני 11 שנים חביב כבר השתתף בעונה השנייה של משחק הטלוויזיה והפעם הבין שאין מקום לסנטימנטים וכי קיים כעת הצורך לחבור גם לאויב הכי גדול שלו. "צריך לדעתי לעשות מחטף, אתה צריך להתחיל לדאוג לעצמך" אמר חביב לבוזגלו בפרק שישודר מחר (שלישי) ועתיד לזעזע אותנו ואת השורדים של שבט טונדו.

הכדורגלן השורד אומר בפרומו כי הוא ועידן מסכימים וכי "לבוזגלו הכי טוב שהברית שלו תלך הביתה", עוד נתון שהימם אותנו לקראת הברית המפתיעה של העונה. אז האם בוזגלו ועידן יעשו יד אחת ויהפכו את העונה? יש לכם הימור את מי הם ימכרו? בני ברוכים הוא כמובן ההימור הראשון של המדור, אבל לכו תדעו, אולי המדליסטית האולימפית על הכוונת? ואולי בכלל זוכה האח הגדול הוא זה שישלם את מחיר הברית החדשה? נצטרך לחכות ולהמתין למחר, אבל אם הימרנו על בוזגלו לגמר, כעת הסיכויים שהוא ובן הברית החדש שלו יגיעו יחד רק עולים ועולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי