איך הגיבה בתו של אסי בוזגלו על ההדחה של אלינה?‎

אייר ואסי בוזגלו
אייר ואסי בוזגלו | אינסטגרם

"ביי", כתבה אייר (13) על הפוסט של "ישראל בידור" וגרמה לסערה. "אסי מאכזב, לא צריך לנצל חלשים", הייתה אחת התגובות. בינתיים, רגב הוד שניצח במבחן האש, התארח עם אשתו אצל הבוזגלוס וצפו בפרק בווילה מפוארת

(גודל טקסט)

מילה אחת של אייר בוזגלו, בתו בת ה-13 של אסי בוזגלו, גרמה לסערה באינסטגרם אתמול (ראשון) בערב. לאחר מבחן אש מותח, אליו הגיעו רגב הוד ואלינה לוי שסיימו את הצבעות מועצת השבט בשיוויון (ארבעה פתקים לכל אחד מהם), הזמר ניצח את השחקנית וזו הודחה מהאי והפכה לשומרת הבקתה החדשה במשחק.

"בישראל בידור" העלו מיד פוסט פרידה מהמודחת החדשה, אליו הגיבה אייר במילה אחת בלבד: "ביי". התגובה שלה יצרה דיון סוער בין מאות עוקבים שרבו בינם לבין עצמם האם זה בסדר שהיא תומכת באבא שלה, או לא ובעיקר איך שהגיבה.

"אבא שלך מלך, כל מה שיש לו להגיד הוא אומר בפנים, תודה לאל שאלינה הלכה", אמרו מאות שתמכו בתגובה של אייר. לעומתם היו לא מעט שדווקא חשבו ההיפך – "חכי שאבא שלך יודח", הייתה אחת התגובות. "עם כמה שאהבתי את אסי, הוא מאכזב בהתנהגות שלו. יכול להיות שהוא בן אדם מדהים ואבא מדהים – במשחק הוא על הפנים, לפחות בפרקים האחרונים. לא צריך לנצל חלשים או להיות חזק על חלשים וזה מה שהילדים של היום צריכים ללמוד. אבא צריך להוביל את הילדים שלו לא לדרך שמלאה באגו וכוחניות אבל אולי הוא מתנהג כך כי היה כדורגלן וזה לגיטימי". כתבה אחת העוקבות על תגובה של ילדה שבסך הכל הביעה במילה אחת תמיכה באבא שלה שיחד עם הברית שלו הצליח להדיח את מי שבגדה בו במהלך המשחק.

את משפחת בוזגלו הריבים הללו ברשת פחות מעניינים, ואבא אסי, אמא עדי והבת אייר שמתלווה אליהם כמעט לכל מקום מאז שהפכה לכוכבת בעצמה, צפו בפרק בהקרנה פרטית בוילה בהרצליה. רגב הוד ואשתו הלן גם היו וזכו לפינוקים ואוכל שווה לאורך כל הערב עד לרגע המרגש בו כולם צפו ברגב שורף את החוט שלו ונשאר במשחק! עדי של אסי דאגה לתעד את הרגע המרגש בו החברים הטובים חגגו בחיבוק, ואייר גם על הדרך ניצלה את הזמן לטיק טוק משותף עם חברותיה המפורסמות.

עדי בוזגלו מגיבה להדחה של אלינה לוי | צילום מסך: אינסטגרם
אסי בוזגלו ורגב הוד מבסוטים | צילום מסך: אינסטגרם
אייר בוזגלו | עדי בוזגלו
אייר בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי