שגיא מוקי גייס כחצי מיליון שקל עבור מכשור לבית חולים לניאדו בנתניה

שגיא מוקי
שגיא מוקי | רן אליהו

אלוף העולם, באמצעות קרן נתניה ובעידוד ראש העיר בה נולד, מכר פריטים מתחרויות בהן השתתף לצורך רכישת מכונות הנשמה וציוד רפואי חדשני

(גודל טקסט)

אלוף העולם, הג'ודוקא שגיא מוקי, באמצעות קרן נתניה ובעידוד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, גייס כחצי מיליון שקלים לטובת ציוד ומכשור רפואי עבור בית החולים "לניאדו" בנתניה, העיר בה נולד.

מכונות הנשמה וציוד רפואי חדשני הכרחיים בשגרה ובימים אלה אף הרבה יותר ומוקי, שכאמור נולד וגדל בנתניה, החליט לעשות מעשה למען הקהילה ולמכור פריטים אישיים שלו מתחרויות הג'ודו ברחבי העולם לצורך גיוס הכספים. היום (שני) הגיע מוקי לבית החולים והתרגש לראות את המכשור הרפואי החדש המציל חיים מדי יום.

"יש לי זכות להיות פה", אמר מוקי, "זה היה בשבילי לתת לאנשים אחרים את הכוח לעשות, לא לחכות שמישהו אחר יעשה, שכל אחד יעשה את מה שהוא יכול. אני רק אומר תודה".

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני גאה בשגיא מוקי שלנו, אלוף העולם והאלוף הפרטי של תושבי נתניה, שהודות לאישיותו המיוחדת ותרומתו לקהילה החליט לצאת במבצע יחד עם קרן נתניה לגיוס תרומות למען תוספת מכשור רפואי מציל חיים לבית החולים לניאדו -בית החולים בו נולד".

מנכ"ל לניאדו מר נדב חן: "מרגש להיות פה היום לצד אלוף העולם בג'ודו. מתברר שהוא גם אלוף העולם בנתינה !ההירתמות של שגיא למהלך הזה מחממת את לב הצוות כולו. בתקופה האחרונה נרכש ציוד רב ובעל ערך לטיפול בחולי הקורונה, הודות למשאבים ששגיא גייס. זה המקום להודות לראש העיר נתניה הגב' מרים פיירבג-איכר שעומדת לימין בית החולים בעיתות חירום ובעיתות שגרה, בעבודה כתף אל כתף למען המשך שגשוג ופיתוח בית החולים. שיתוף הפעולה בין לניאדו לתושבי העיר מתבצע גם באמצעות קרן נתניה והמנכ"ל של הקרן שלומי ורונר, הקרן מלווה פרוייקטים אסטרטגיים שאנו מבצעים כרגע בבית החולים. בקרב הזה ננצח, בעזרת ה', באיפון או בווזארי, אבל ננצח!"

שגיא מוקי, אורן סמדג'ה, מרים פיירברג איכר
שגיא מוקי, אורן סמדג'ה, מרים פיירברג איכר | רן אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי