עסקים כרגיל: אשתו של עומר אצילי המשיכה הלאה

הבן של עומר אצילי בחליפת ברצלונה | אינסטגרם / אור אצילי

אשת הכדורגלן החשוד בפרשת הקטינות מתעלמת מהרעשים ומשקמת את יחסיה עם הכוכב ששוחרר ממכבי תל אביב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יומיים לאחר ששוחרר באופן רשמי ממכבי תל אביב, עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלו המקצועי של עומר אצילי, אם יחתום בקבוצה מליגת העל, יצטרף לבן שהר בקפריסין או בכלל יצא 'לשנת התאווררות' . מה שבטוח, זה שמאז התפוצצות פרשת הכדורגלנים והקטינות שהרעידה את המדינה כולה, אשתו של הכוכב, אור אצילי, משדרת עסקים כרגיל.

כזכור לפני שבוע חגג הקשר ההתקפי את יום הולדתו ה-27, אז סיפרנו לכם על כך שאור לראשונה שברה שתיקה ולכבוד היום המיוחד בשנה של בעלה שיתפה תמונה משותפת שלהם וכתבה לו ברכה בה למעשה הצהירה כי היא סולחת לו על הבגידה.

כעת, מי שעוקב אחריה באינסטגרם מעודכן בכך שהחיים שלה חזרו לחלוטין למסלול. סטוריז משותפים על בסיס כמעט יום יומי של ילדיהם של אור ועומר אצילי משחקים עם ביתם של בר וחנן ממן בגני שעשועים, תמונות של בן, בנם בן השנתיים עם חליפות כדורגל שונות דוגמאת ברצלונה ורומא המראות שהאהבה לכדורגל בהחלט עברה אצלם בגנים, וסתם תמונות סלפי שגרתיות עם הילדים שמציגות מציאות מאושרת. החשבון של אור חזר להיות פעיל לגמרי אחרי שהפרשה אפילו העלתה לה את כמות העוקבים לכמעט עשרת אלפים איש.

הבן של עומר אצילי בחליפת ברצלונה | אינסטגרם / אור אצילי
הבן של עומר אצילי עם חולצה של רומא. הכדורגל עובר במשפחה | אור אצילי / אינסטגרם

"יום הולדת שמח בעלי. שתהיה לי בריא ומאושר. כמו תמיד נתגבר ביחד על הכל. אוהבת אותך" כך כתבה אור בשבוע שעבר וללא ספק נראה שהזוג מנסה לשקם את מערכת היחסים שלו.

כזכור השניים נשואים כבר שנתיים וחצי ויחד עוד הרבה שנים לפני, ככה שהמדור צופה תמונה זוגית משותפת חדשה בקרוב, אולי אחרי שאצילי יחתום בקבוצה חדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי