מחוץ לאי: בת הזוג החדשה של עידן חביב

עומר ברבי | אמיר יהל

אחרי ששם קץ לשמועות על מערכת יחסים עם ירדן ג'רבי, מסתבר שהזמר החל לצאת עם האקסית של און רפאלי, אחיה של בר. "עד שעידן לא מאשר רשמית, הטבעת מחכה לירדן", כתב אחד המעריצים ברשת

(גודל טקסט)

רק אתמול (שני) סיפרנו לכם שהשורד הכי אהוב על האי, עידן חביב, שם קץ לשמועות על מערכת יחסים רומנטית בינו לבין המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי והבוקר כבר רצות שמועות חזקות בנוגע לבת הזוג החדשה שלו. בראיון שנתן ללירון ויצמן ונלי תגר, הזמר רמז לקאמבק בינו לבין האקסית עליה לא באמת הצליח להתגבר במשך שבע השנים האחרונות, אך מסתבר שדווקא מישהי חדשה כנראה מחממת את לילותיו מחוץ לאי: הדוגמנית הצעירה עומר ברבי.

אם השם והפנים היפות של הבלונדינית בת ה-22 נראים לכם מוכרים, אז אתם לא טועים. ברבי היא האקסית המיתולוגית של אחיה הצעיר של בר רפאלי, און רפאלי. השניים ניהלו מערכת יחסים פוטוגנית עד שנפרדו בשנה שעברה, וכעת שמה נקשר לשורד החביב בן ה-40 והעוקבים באינסטגרם פשוט בהלם. "עד שעידן לא אומר שזה רשמי בעצמו, הטבעת מחכה לירדן", כתב מעריץ שרוף של הישרדות על הזוגיות החדשה של עידן חביב. אלפי העוקבים הופתעו לגלות שאחרי שדיבר על האקסית שלו, עליה לא התגבר והעדיף להשאיר את שמה חסוי, חביב יוצא עם דוגמנית הצעירה ממנו ב-18 שנים.

אז עדיין אין תמונה רשמית ש"מוציאה" את השניים מהארון, אבל תודו שלמרות שרצינו לראות אותו עם השורדת האהובה עלינו על המסך, עידן ועומר זוג מהמם. הדוגמנית היפייפיה אמנם צעירה בגיל אך כבר הספיקה לככב בקמפיינים לקניוני עזריאלי, בגדי ים, תכשיטים ועוד. חשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 35 אלף איש נכון לרגע זה, מלא בתמונות שלה על חופי ים שטופי שמש, מה שמתכתב לגמרי עם השורד החביב אותו אנחנו רגילים לראות כבר חודשים על המסך בבגד ים. מסוכנות יולי, המייצגת את ברבי, נמסר: "אין תגובה". אנחנו כבר מחכים לראות תמונה רשמית של השורד והדוגמנית יחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי