תחזיקו חזק: אסי ואוהד בוזגלו חזרו לשתף פעולה

אסי ואוהד בוזגלו | צילום: ענבל מסיקה

שני האחים הבוגרים לבית המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי חזרו להתראיין בטסטות משותפות בצילומי "הבוזגלוס 5" והשאירו את אנשי ההפקה עם כאבי בטן מרוב צחוק. צפו בסרטון בו הם עונים על כל השאלות

(גודל טקסט)

רגע לפני שאתם מכינים את הכיבוד והשתייה לקראת פרק האיחוד הכי מטורף שהיה בתולדות "הישרדות VIP" בין אסי בוזגלו לעידן חביב, כדורגלן העבר משתף פעולה חזק גם מחוץ לאי. השורד האהוב על המדור השתתף אמש (שני) בצילומי "הבוזגלוס 5" והזכיר לנו בדיוק מדוע התאהבנו בו כבר לפני ארבע עונות. אסי ואחיו הגדול אוהד בוזגלו, חזרו לשתף פעולה ולהתראיין יחד בטסטות משותפות שהשאירו את אנשי הפקת התכנית עם כאב בטן מרוב צחוק. לפני שכיכב על האי, היינו בטוחים שאסי את אוהד הם הציוות המושלם לפורמט אחר של רשת – "המירוץ למיליון".

בעונות הקודמות הכרנו מקרוב את אישיותם של כל בני המשפחה, כשתכנית הדוקו-ריאליטי עוקבת אחרי כל צעד של המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי. גילינו שהשילוב של שני האחים הבוגרים לבית משפחת בוזגלו פשוט קורעים מצחוק יחד, אז בקיצור, תכינו את עצמכם כי העונה החדשה של הבוזגלוס הולכת להיות לא רק מלאת עניין, אלא גם מפוצצת רגעים של צחוק בראשותם של השורד ואחיו הגדול. חוץ מזה, יש לציין שאוהד, כמו כל בני המשפחה, צופה אדוק של התכנית בכיכובו של אחיו ולא מתבייש גם להביע את דעתו בסוף כל פרק.

אז מי מבין השניים האלו אכל שווארמה לפני משחק? יצא בעבר עם דוגמנית? זייף פציעה בעודו שחקן פעיל? ומי מביניהם עשה תנועה מגונה למאמן? השארנו לכם סרטון קצר מסט הצילומים של הבוזגלו'ס 5 של האחים בוזגלו שם הם עונים על כל השאלות.

שילוב קורע מצחוק | אינסטגרם
רגיל להיות כל יום על המסך | אינסטגרם
בתאבון אבא. אסי מתעד את אחיו נהנה מטילון | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי