אשתו של הסקורר הכי גדול באירופה שוברת את הרשת‎

ג'סיקה מלנה | אינסטגרם, צילום מסך

ג'סיקה מלנה, אם ילדיו של צ'ירו אימובילה (זוכה נעל הזהב), הפכה ללהיט באינסטגרם כשהיא משלבת את הגזרה הסקסית שלה עם מתיחות על החלוץ. וגם: תוך כמה זמן עברו לגור ביחד?

(גודל טקסט)

אתם בטוח חושבים שאשת הכדורגלן הכי לוהטת בימים אלו היא ג'ורג'ינה רודריגס, בת זוגו של כריסטיאנו רונאלדו, אך מסתבר שדווקא אשתו מי שהבקיע יותר שערים מהפורטוגלי העונה בסרייה A מככבת בכותרות בארץ המגף בלי סוף. ג'סיקה מלנה, אשתו הלוהטת של צ'ירו אימובילה, שהצליח להבקיע יותר מרונאלדו העונה עם 36 שערי ליגה וזכה בנעל הזהב, גורמת ללסתות של האיטלקים להיפתח ובכלל עושה רעש בכל אירופה בפרופיל האינסטגרם המדובר שלה.

חלוצה בן ה-30 של לאציו הכיר את בת זוגו האיטלקייה בשנת 2012. כיום הם נשואים עם שלושה ילדים ונחשבים לאחד הזוגות המפורסמים והלוהטים של המדינה. הסיבה שאשת הכדורגלן הפכה ללהיט ברשת עם כמעט מיליון עוקבים באינסטגרם היא השילוב בין הגזרה הסקסית שלה לבין העובדה שהיא חובבת מתיחות מושבעת. ג'סיקה מותחת את בעלה החלוץ בלי סוף, סוחפת אותו לסרטוני טיק טוק משעשעים ואפילו מציגה את כישורי הכדורגל שלה במשחקים איתו אחד על אחת.

אפשר להבין שהחיים לצדה מסעירים, דבר שמסביר את העובדה שאחרי שבוע להיכרות ביניהם הם כבר עברו לגור יחד וצ'ירו הבהיר את כוונותיו מהר מאוד. "בדייט השלישי שלנו, צ'ירו אמר שאני אהיה אם ילדיו. זה היה קצת מבהיל בהתחלה, אבל עובדה שבסוף הוא צדק", סיפרה אשת הכדורגלן באחד הראיונות עמה. היא, בניגוד לחלוץ, לא עוקבת לא אחרי ג'ורג'ינה ולא אחרי רונאלדו באינסטגרם.

View this post on Instagram

❤️ con il mio bomber ❤️ @ciroimmobile17

A post shared by jessica Melena (@jessicamelena) on

View this post on Instagram

😎 #mypartnerincrime

A post shared by jessica Melena (@jessicamelena) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי