אחרי המונולוג של אסי בוזגלו בהישרדות: מאור בוזגלו לא נשאר חייב

אסי בוזגלו | שניר מאיר

השורד פתח את הלב: "ברגע שיש הצלחה במשפחה שלנו, היא בדרך כלל מופנת כלפי מאור. אף פעם לא חוויתי הגעה לפסגה, למקום הראשון". הקשר מיהר להגיב לדברים וריגש את הרשת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

"אני יודע שבמשפחה שלנו, ברגע שיש הצלחה, היא בדרך כלל מופנית כלפי מאור. בגלל זה לא מספק אותי להגיע לאן שהגעתי, אני רוצה לעשות עוד צעד. תמיד מאור היה באור הזרקורים וכולם היו סביבו", כך ריגש אתמול (שלישי) לא אחר מאשר 'השייח', אסי בוזגלו, את מאות אלפי הצופים של הישרדות VIP כשדיבר בכנות על החיים לצידו של אחיו, כוכב הכדורגל מאור בוזגלו. אסי פתח את הלב וסיפר על הרצון שלו לנצח ופעם אחת להגיע בעצמו במקום הראשון ולהוכיח לאביו יעקב בוזגלו שגם הוא יכול. לאחר הווידוי של כדורגלן העבר, אחיו הצעיר מיהר להגיב.

"בישראל בידור" מיהרו לשתף את הרגע המרגש בו אסי מדבר על אחיו הכדורגלן ומאור לא היסס והשיב מיד. "בשבילי, תמיד תהיה מספר 1", פירגן הקשר וגרם לקהל העוקבים לצאת מגדרו. אסי מיהר לענות בעצמו: "אח שלי היקר, מספר 1 זה מי שמפרגן, כמוך". העוקבים מאד אהבו את גילויי האהבה והפרגון של בני המשפחה ואפילו תקווה גדעון זוכת האח הגדול הצטרפה והביעה את דעתה על דבריו של אסי בוזגלו: "בחיי שריגשת אותי. היכולת להיות כן ולהביע את התחושות שלך, הופכים אותך מיד למספר 1".

"אם אני אזכה זה אמנם לא בכדורגל, אבל זה דבר הרבה יותר קשה מה שאני חווה פה ופתאום אסי יכול להיות מספר 1. יכול להיות שהסיטואציה שאני נמצא בה תלמד אותי מה זה להגיע לפסגה, מה זה לזכות במקום הראשון, שזה דבר שאני לא מכיר, שאף פעם לא חוויתי". המדור חוזר שוב ושוב על מה שאומר כל הזמן בחודשים האחרונים: מהמרים שאסי יזכה בהשירדות. מוכשר חברתית בצורה בלתי רגילה, וזה בדיוק מה שצריך במשחק המתעתע שנקרא הישרדות. הברית החדשה בין בוזגלו לעידן חביב, הגיעה בטיימינג מושלם, בדיוק כאשר הברית של חביב וג'רבי עלתה ליתרון מספרי, כך שכעת עוד יותר מתחזקת דעתנו שהכדורגלן השורד יגיע כל הדרך לגמר.

מאור ואסי בוזגלו | מסך, אינסטגרם
View this post on Instagram

איזה מרגשששששש❗️😱 אסי בוזגלו מספר על החיים לצד אחיו מאור בוזגלו ועל הרצון לנצח ולכבוש את הפסגה (בפרק הערב של הישרדות VIP ברשת 13)❗️💔 "אני יודע שבמשפחה כשיש הצלחה בדרך כלל היא מופנית למאור – בגלל זה זה לא מספק אותי להגיע לאן שהגעתי: אני רוצה לעשות עוד צעד, תמיד מאור היה באור הזרקורים וכולם היו סביבו"❗️😭 אז… חושבים שיש לו סיכוי לנצח בריאליטי הקשוח מכולם❓או שפחות❓ דברו אלינו בתגובות כאן למטה❗️👇🏻 #משפחה_זה_החיים ❤️ צילום: אוסנת רום, YES 📸

A post shared by 𝗜𝗦𝗥𝗔𝗘𝗟 𝗕𝗜𝗗𝗨𝗥 ★ ישראל בידור (@israel_bidur) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי