הלב של דור מיכה נשבר: הסטורי שריגש את אוהדי מכבי ת"א

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

ימים ספורים לאחר שנודע כי הקשר יעזוב את המועדון בו גדל לראשונה בחייו, הוא שיתף את שיר השחקן שלו וגרם לחלק מהאוהדים להזיל דמעה. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"יום יום אני תולש מהלוח דף
יום ראשון עצוב
יום שני אני שמח
ויום שלישי הוא יום חדש
שבו דור מיכה עולה יאללה יאללה דור מיכה".

השיר של זוהר ארגוב כבר מזמן הפך להיות מזוהה עם דור מיכה, שחקן הבית שמעולם לא שיחק במדי קבוצה אחרת ואהוב במיוחד על ידי אוהדי מכבי תל אביב. אתמול (שלישי) סטורי אחד של אחותו של מספר 15, בר מיכה, גרם לאלפי אוהדים להתרגש. אחרי שנודע לאחרונה על סיום דרכם של עומר אצילי ומיכה במועדון בעקבות פרשת הכדורגלנים והקטינות, אצל משפחת מיכה, יום שלישי יהיה תמיד היום שבו "דור מיכה עולה".

אחותו של הקשר ההתקפי, בר, באופן מתבקש מיד חשבה על אחיה כאשר שירו של ארגוב הנצחי "נכון להיום", המזוהה כל כך עם הכדורגלן, התנגן ברדיו בעת שנהגה והחליטה לשתף. היא העלתה וידאו לחשבון האינסטגרם שלה עם השיר, כתבה "יום שלישי הוא יום חדש" ותייגה את דור אחיה והוסיפה אייקונים תומכים של כדורגל, כתר ויד שמסמנת ניצחון.

דור מיכה, בר מיכה | מסך, אינסטגרם

מיכה, שככל הנראה התרגש מאוד בעצמו, שיתף את הסטורי שהקדישה לו אחותו, הוסיף אייקון של לב שבור וגרם לעשרות האלפים שעוקבים אחריו להזיל דמעה ולהתרגש. מבחינת חלק מהאוהדים, עזיבת מיכה קשה יותר מאשר של זו של אצילי, כאמור בגלל הזיהוי והחיבור הגדול והעמוק למועדון הצהוב.

חוץ מלרגש, מיכה משתף לאחרונה את עוקביו באופן שוטף בשלל האימונים האינסטסיביים שהוא עובר כחלק מההכנה לעונה הבאה בה עדיין לא ידוע היכן יישחק. אנחנו במדור מקווים שאקס מכבי ת"א הטרי ימצא במהרה את מקומו. מה שבטוח, השיר של זוהר ארגוב לנצח יישאר שלו.

דור מיכה
דור מיכה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי