צפו: ההפתעה של בתו של אסי בוזגלו לכבוד יום האהבה

אייר ואסי בוזגלו. הפתעה גדולה | צילום מסך: אינסטגרם

אייר, רק בת 13, יצירתית במיוחד וסיפקה להוריה מתנה מרגשת - מארז מפנק של שוקולד, פרחים ושלל תמונות רומנטיות של השניים. אסי ועדי חוגגים ביום ספא מהסרטים, בזמן שבתם בדרך להפוך לכוכבת נוצצת. כדאי לשים לב

(גודל טקסט)

שוב היא מככבת אצלנו במדור, בתו של הכדורגלן השורד אסי בוזגלו, אייר בוזגלו בסך הכל בת 13, אבל יודעת לעשות את הדברים הכי שווים, ממש כמו גדולה. היום (רביעי) אנו מציינים את ט"ו באב, יום האהבה ואתמול בלילה הדור הבא של משפחת בוזגלו החליטה להפתיע את אמא ואבא שלה במתנה לכבוד היום הכי מלא אהבה בשנה. אייר דאגה להוריה אסי ועדי להפתעה לכבוד החג היהודי: מארז מפנק שכלל את הדברים הכי שווים לציון היום הזה. שוקולד, פרחים ושלל תמונות רומנטיות של אסי ועדי לאורך השנים בעיצוב מגניב.

עוד לא ראינו במדור ילד שמפתיע את הוריו וקונה להם מתנה ליום האהבה, וההפתעה של אייר ללא ספק ריגשה את הוריה הגאים שהבוקר כבר הלכו לחגוג אחד על אחת את ט"ו באב ביום ספא מהסרטים בהרמון היופי – קליניקה לקוסמטיקה רפואית בראשון לציון. כשהיא לא צמודה לאמא ואבא, אייר בדרך להפוך לכוכבת בעצמה כשהיא עומדת כבר על 70 אלף עוקבים באינסטגרם (!), חתומה בסוכנות הטאלנטים "ספוט" ועתידה להתברג בהמשך ככוכבת רשת.

מה שאומר – כדאי שתשימו לב טוב טוב לדור ההמשך של אסי ועדי בוזגלו שמצליחה להתבלט היטב בין כל בני המשפחה המוכשרים של משפחת המלוכה של הכדורגל הישראלי.

אייר בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם
אייר בוזגלו. בדרך להפוך לכוכבת רשת, לא שוכחת להפתיע את ההורים | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי