עשו צעד נוסף: אור ועומר אצילי התגברו על הכל

אור אצילי ועומר אצילי | אינסטגרם

בין שלל חגיגות ט"ו באב, את תשומת הלב שלנו תפסו השניים שהשאירו מאחור את הפרשה בה הכדורגלן היה מעורב ובילו יחד חבריהם הטובים אלירן עטר וברק לוי

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי) חגגו בכל רחבי המדינה את ט"ו באב, יום האהבה על פי המסורת היהודית, בהתאם להנחיות נגיף הקורונה. מירן ומאור בוזגלו שיתפו טיק-טוק רומנטי, טל וליאן בן חיים חגגו יום הולדת לחלוץ החדש/ישן של מכבי תל אביב, שי זהבי שלחה לערן שלה עוגת לב לכבוד יום האוהבים והשער ה-100 שלו בליגה הסינית – אבל עם כל הכבוד לכולם, הזוג שתפס את מרבית תשומת ליבנו היו אור ועומר אצילי.

רק בתחילת השבוע סיפרנו לכם שאשת הכדורגלן משדרת עסקים כרגיל ושחייה חזרו סוף סוף למסלול מאז התפוצצה פרשת הכדורגלנים והקטינות בה בעלה היה מעורב, ואת יום האהבה האחרון הם לא שכחו לציין יחד. אז איך חגג הזוג אצילי את יום האהבה? בקרב החברים הטובים, עדי ואלירן עטר, שהיו אחראים על האירוח בביתם התל אביבי.

חלוץ בית"ר הזמין את חברו משכבר הימים לערב יום האהבה מפנק במיוחד, שכלל חברים טובים ביניהם שוערה לשעבר של מכבי ת"א, ברק לוי ובת הזוג, ויחד הם נהנו מארוחת שף בשרית בניצוחו של השף האהוב על המכביסטים, נס גבאי. בתפריט: הרבה בשר, אלכוהול ושלל מנות צבעוניות כולל שולחן קינוחים אחד מרשים ממנו נהנו הכדורגלנים ונשותיהם.

השף לא שכח לבקש תמונה למזכרת מכל הנוכחים, שם תוכלו לראות את הזוג אצילי לצידם של עטר, עדי שלו, ברק לוי ושאר החברים. בעוד אצילי ממתין לדעת מה יעלה בגורל עתידו המקצועי ובאיזו קבוצה יחתום לאחר השחרור ממכבי תל אביב, נאחל ונקווה שחגיגות ט"ו באב ימשכו אצלם לאורך כל השנה.

עומר אצילי, ברק לוי
עומר אצילי, ברק לוי | אינסטגרם
אלירן עטר
אלירן עטר | אינסטגרם
שף נס גבאי
שף נס גבאי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי