הלם: פאני ואוהד בוזגלו בילו את הלילה יחד

אוהד בוזגלו ופאני בוזגלו. גירושים בסטייל | צילום: YES ל"בוזגלוס"

זוג האקסים המיתולוגיים הגדירו מחדש את המילה 'גרושים'. פאני, המתגוררת בקריות, הגיעה לישון אצל הגרוש לאור הצילומים המוקדמים למחרת. הפיתרון? "שמנו מחיצה" (שמיכת פוך) כתב אוהד. ואיך הם חגגו ביום האהבה?

(גודל טקסט)

את הבוקר הזה (חמישי) המדור פתח בהלם טוטאלי כאשר זוג האקסים המיתולוגיים – אוהד ופאני בוזגלו, נתנו משמעות חדשה למילה "גרושים". האח הבכור למשפחת בוזגלו מגדיר את זה הכי טוב בעצמו: "גרושים בסטייל". את הלילה של אתמול בילה הזוג הגרוש יחד, באותה מיטה. כן כן, פאני, המתגוררת בקריות, הגיעה לישון אצל הגרוש ואפילו חלקה איתו את אותה המיטה. המיטה של אוהד, שגר בבת ים, מפורסמת היטב בחשבון האינסטגרם שלו כאשר הוא מעלה סלפיז בכל פעם עם בת מזל אחרת. הפעם לכבוד זכתה אשתו לשעבר.

"היא באה לישון במרכז כי מחר יש צילומים מוקדם בבוקר. שמנו מחיצה", כתב בוזגלו והוסיף אייקונים צוחקים על התמונה שלו ושל פאני במיטה העגולה שלו כאשר ביניהם מפרידה מחיצה שיצרו בעזרת שמיכת פוך. בשלוש לפנות בוקר השניים נפגשו להעביר את הלילה יחד לאחר שאוהד בילה בתערוכת האומנות הראשונה של אמא שלו, חני בוזגלו, שהציגה את יצירותיה במרכז עזריאלי חולון, ואילו פאני חגגה את ט"ו באב עם חברה הטוב במסעדת קוקו במבינו של טום אביב.

השניים נפגשו מאוחר בלילה לאחר הבילויים והחליטו לשתף אותנו ברגע שמאד לא אופייני לזוג גרוש. כבר הספקנו להבין שפאני ואוהד שומרים על מערכת יחסים טובה מאד, להם ארבעה ילדים, והכי אנחנו מחכים לראות אותם יחד בעונה הבאה של הישרדות VIP.

פאני ואוהד בוזגלו. שמו מחיצה וישנו יחד | צילום מסך: אינסטגרם
View this post on Instagram

💋

A post shared by פאני בוזגלו (@fani_bar_moha) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי