תחזיקו חזק: אסי בוזגלו הוריד עוקב באינסטגרם מאחד השורדים

אסי בוזגלו | שניר מאיר

אחרי שאלה איילון טענה בשידור כי המהלך של בן הברית שלה הוא "כמו סכין בלב וזו הייתה הפתעה גדולה", הכדורגלן בדימוס לא נשאר חייב. לירון שרון עם הפרטים והתגובות

(גודל טקסט)

מי שעוקב אחרי אסי בוזגלו, שם לב שעוד לפני שרכש לעצמו גפילטע פיש במשימת הפרס אתמול (שבת) במכירה הפומבית, הוא כיכב בכותרות. אחרי ראיון אצל 'שי בשידור' עם אבא יעקב וסוף שבוע מלא בזמן איכות משפחתי, הכדורגלן השורד לא ממש אהב לשמוע כנראה את הראיון של בת הברית שלו אלה איילון בתכנית העוקבת של הישרדות, 'המהדורה המיוחדת'. לפני שבתו אייר ואביו יעקב התראיינו, הדוגמנית בת ה-23 התייחסה לשאלתה של יעל בר זוהר בנוגע לברית החדשה של אסי.

בתור בת ברית של אסי, עד כמה הברית החדשה שלו עם עידן חביב הפתיעה אותך? "זה כמו סכין בלב. אני ראיתי באסי מישהו שמלווה אותי ואני אותו עד הגמר. זאת הייתה הפתעה גדולה פתאום לשבת בסלון ולצפות בזה, כי ככה הרגשתי ועד הסוף זה באמת ליווה אותי. יש חלק שיקראו לזה בוגד, אחרים יגידו שהוא "משחק את המשחק". הישרדות בנויה על בגידות. יש הרבה מאד למה לחכות זה בטוח".

בוזגלו לא אהב לשמוע את דבריה של איילון. כפי שפורסם ב'ישראל בידור' דקה אחרי השידור, הכדורגלן בדימוס הוריד עוקב באינסטגרם לדוגמנית ובת בריתו שאגב עדיין עוקבת אחריו. חברם מהאי, סמיון, מיהר להגיב וכתב: "מורידים עוקב, מחזירים עוקב – גן ילדים, תתבגרו כבר". אביו של אסי, יעקב בוזגלו, הגיב גם הוא על הברית החדשה של בנו ואמר: "אסי בא לעבוד". מה שאותנו מעניין זה האם הצעד של אסי מעיד על הבאות. כלומר, אלה זו שתשלם את המחיר של החיבור החדש בין בוזגלו לחביב? העוקבים, אגב, הצדיקו את הצעד של בוזגלו.

אלה איילון, אסי בוזגלו | אור דנון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי