אחרי הבגידה של עידן חביב: ירדן ג'רבי לא נשארה חייבת

ירדן ג'רבי , עידן חביב | אור דנון

הדרמה בעיצומה: המדליסטית האולימפית הגיבה לראשונה לברית החדשה בין הזמר לבין אסי בזוגלו

(גודל טקסט)

אחרי שעשתה את העסקה הכי משתלמת בפרק המכירה הפומבית של "הישרדות VIP" וגרמה לחבריה להזיל ריר על חומוס הנקניקייה שרכשה ב-1,000 פזוס, ירדן ג'רבי הגיעה להתראיין ברשת ודיברה על הנושא הכי חם בשבט טונדו: הברית של אסי בוזגלו ועידן חביב. במהדורה המיוחדת בהנחיית יעל בר זוהר, המדליסטית האולימפית שיתפה מה הרגישה ברגע שהבינה כי נרקמת ברית חדשה בין כדורגלן העבר לזמר: "התחלנו את המשחק הזה ביחד, היה לנו קשר מאד קרוב, אבל המשחק הזה מאד הפכפך, כל הזמן האדמה רועדת ואת צריכה להגיב בהתאם. אם הרגשתי שמשהו קורה? ראיתי שיחות והמוח שלי כל הזמן עובד".

מה את חושבת על כך שעידן אמר שהוא סיים את החובה כלפייך אחרי שנתן לך את הפסלון? "אני חושבת שהוא קצת חולק על עצמו, כי אם במועצה הוא חיבר את הידיים ואמר שאנחנו עוד יותר קרובים, אז להגיד משפט כזה, זה קצת סותר את מה שהוא אומר. אני מאד מאמינה בחברות, באמון ובדרך ארוכה. דוגמא מהחיים שלי: התחלתי את הדרך שלי בג'ודו בגיל 6 עם מאמן בשם שני הרשקו ופרשתי בגיל 28 עם מאמן שקוראים לו שני הרשקו. כשיש משהו טוב אני נשארת וממשיכה. אב זאת לא אולימפיאדה,וזה לא ג'ודו, זה המשחק. אז אולי עידן ואני קצת שונים. המשחק הזה הפכפך".

את יכולה להבין את הפחד שלו מלהגיע עם ירדן ג'רבי החזקה לגמר? "אני יכולה להבין, אבל מהצד שלי עידן הכי אהוב בשבט, הוא מסתדר עם כולם, הוא כריזמטי וכולם מאד אוהבים אותו, כך שזה לשני הצדדים. עידן גם חזק מאד במשימות, אז למה לא רואים אותי מדברת על זה? כל אחד ומה שהוא חושב".

אם היית יכולה ללחוש לו באוזן מה להגיד לאסי בשיחה ביניהם, מה היית אומרת? "אם להגיד לך את האמת, שלא יפנה אליו בכלל. אבל בסדר, עידן משחק את המשחק. הוא הגיע לעונה שנייה אחרי שבפעם הקודמת הוא היה מושבע ונכווה קשות מההדחה, אז אני יכולה להבין אותו. כשאת מגיעה עם ניסיון קודם למשחק, את משחקת אותו שונה", כך סיכמה ג'רבי את דבריה.

המדור שם לב לעובדה כי השתיים לא דיברו בכלל על כך שג'רבי בעצמה פנתה לבוזגלו בדיוק באותו פרק. זמן קצר לאחר שנרקמה הברית החדשה בינו לבין חביב, גם ירדן פנתה ל'שייח' והתייעצה איתו איך הם יכולים לשמור אחד על השנייה. הערב (ראשון) השורדים ילחמו על החסינות האישית ויש לנו תחושה חזקה שהשם ירדן ג'רבי יהיה מעוטר בשרשרת.

עידן חביב, ירדן ג'רבי
עידן חביב, ירדן ג'רבי | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי