ירדן ג'רבי, שומעת? עידן חביב חשף את האמת על "הזוגיות החדשה"

עידן חביב, ירדן ג'רבי
עידן חביב, ירדן ג'רבי | אינסטגרם, צילום מסך

לאחר השמועות על מערכת יחסים עם עומר ברבי, השורד הכחיש בתוקף

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הזוגיות החדשה שנרקמת בין השורד המזמר עידן חביב לבין הדוגמנית הצעירה עומר ברבי, האקסית המיתולוגית של און רפאלי, אחיה של הדוגמנית בר רפאלי. לאחר שסוכנות "יולי" המייצגת את הדוגמנית הבלונדינית בת ה-22 מסרה ש"אין תגובה", חביב בעצמו החליט להגיב לראשונה לפרסומים שלא הורידו אותו מהכותרות בשבוע האחרון.

השורד הוותיק הגיב לעיתונאי גיל משעלי באינסטגרם, ששאל האם הוא יוצא עם עומר ברבי, והכחיש בתוקף: "פייק ניוז". העוקבים בעיקר שמחו שנשארה עוד תקווה שמערכת היחסים בין חביב ובת הברית שלו, ירדן ג'רבי, תתפתח לזוגיות בסופו של דבר. "אין סיכוי שבחור כזה עמוק ייצא עם ילדה אחרי צבא", כתב אחד העוקבים. "זה היה ברור שהם לא ביחד אבל העיקר שהוא אישר את זה. ירדן והוא הרבה יותר מתאימים", כתבה עוקבת נוספת.

הפרסום הגיע בדיוק ביום מאוד מיוחד עבור המדליסטית האולימפית מריו. היום לפני 4 שנים, זכתה ג'רבי במדליית הארד באולימפיאדת ריו. את הרגע המרגש וההיסטורי הזה הנציחה בחשבון האינסטגרם של: "לפני 4 שנים התעוררתי ליום הכי חשוב בחיי והגשמתי את החלום שלי. זוכרת כל רגע, תחושה ומחשבה. היום אני עדיין מתרגשת עם עור ברווז ותחושת גאווה אינסופית", כתבה. לפוסט הזה עידן חביב דווקא לא הגיב משום מה. מה יהיה עם הברית/מערכת היחסים בין שני השורדים? אולי הערב נתחיל לקבל תשובות.

ירדן ג'רבי , עידן חביב | אור דנון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי