בשבילה, כוכב מנצ'סטר סיטי עזב את אשתו

טיילור וורד | אינסטגרם

ריאד מאחרז, שהתגרש מאם ילדיו ריטה אחרי שזו בגדה בו עם המתארגף דיונטיי וויילדר, יוצא עם טיילור וורד, שבעבר ניהלה יחסים קצרים עם סרחיו אגוארו

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

כוכבה של מנצ'סטר סיטי, ריאד מאחרז, נתפס על ידי מצלמות הפפראצי כשהוא מתנשנש ומתנשק עם חברתו החדשה בחופשה בדרום צרפת. הכדורגלן האלג'יראי יוצא כבר שישה חודשים עם סטודנטית לאופנה, בלונדינית בת 22 בשם טיילור וורד, וכנראה שלא ממש מצליח להוריד את הידיים וגם את השפתיים ממנה. אמש (שבת) השחקן וזוגתו הצעירה נהנו מארוחת צהריים בסוף שבוע חופשי עם הוריה של אשת הכדורגלן החדשה ואפילו זה לא הפריע להם להתנשק בלי סוף.

"הסאן" הבריטי פרסם את תמונות הפפארצי של השניים, זאת לאחר שחשף עוד בחודש פברואר האחרון כי מאחרז החל לצאת עם טיילור שלו. זמן קצר לפני החשיפה כי הוא יוצא עם סטודנטית בת 22, התברר כי מאחרז ואשתו לשעבר ריטה, להם שני ילדים משותפים, פירקו את החבילה כי היא בגדה בו עם דיונטיי וויילדר, המתאגרף שכיהן עד לא מזמן כאלוף העולם של ה-WBC במשקל כבד. מקורב לשניים סיפר כי וויילדר ואשתו של מאחרז לשעבר פלרטטו ודיברו ארוכות במועדון לילה במנצ'סטר, אבל הסתייג לקבוע כי זו הסיבה לפרידה שלהם. מחרז ההמום לא נשאר חייב והחליט להתגרש מריטה באותו השבוע בו הכיר את הסטודנטית בת ה-22, אליה הוא צמוד עד היום.

כזכור, מאחרז ואשתו נישאו בשנת 2015 בטקס סודי אחרי 3 שנות זוגיות. זה קרה אחרי שהכירו באמצע רחוב אוקספורד והכדורגלן פשוט ביקש את מספר הטלפון שלה. אז הוא וריטה כבר לגמרי אאוט וכעת הוא חי לצידה של הפצצה הבלונדינית שהתרגלה כבר היטב לחיים הטובים של אשת כדורגלן שמרוויח מיליונים. אגב, עוד בתחילת השנה שעברה, באנגליה צצו שמועות על רומן בינה לבין שחקן אחר של מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו, אחרי שהשניים בילו יחד בספא, אבל "קון" וטיילור לא הפכו את היחסים ביניהם לרשמיים.

טיילור וורד | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי