הדוגמנית הישראלית שזכתה לתגובה מיידית באינסטגרם מניימאר

עדן פינס | יחצ חול

עדן פינס הרימה לכוכב פריז סן ז'רמן, שלא נשאר חייב ומיהר להשיב לה. לירון שרון עם הפרטים המלאים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אתמול חגגו בברזיל את יום האב הרשמי, מה שגרם לניימאר לפרץ של אהבה בחשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים כ-140 מיליון איש. הברזילאי בן ה-28 שיתף פוסט בו הוא "לא מצליח לתאר במילים" מה אביו מסמל עבורו ומה בנו דייבי עשה לחייו מאז שהפך אותו לאב. אחרי מילות האהבה והתמונות המרגשות שפרסם כוכב פ.ס.ז', הייתה מישהי אחת שאתם מכירים היטב שמיהרה להגיב לו וקיבלה גם תגובה בחזרה.

מדובר בדוגמנית הישראלית הלוהטת, עדן פינס, שהגיבה לניימאר על הפוסט שהעלה. פינס כתבה את המילה "אבא" בפורטוגזית והוסיפה שלושה לבבות אדומים. הכדורגלן, שעוקב אחריה באינסטוש השיב לה מיד עם לב משלו. כזכור, השניים נפגשו בחודש ינואר האחרון, רגע לפני התפרצות נגיף הקורונה בפריז במסגרת תצוגת האופנה של מותג האופנה הענק 'Replay', בו הברזילאי משמש כפרזנטור ראשי כבר מספר עונות. פינס בילתה עם ניימאר לאורך כל השהות שלה בפריז, יצאה איתו למועדונים ואף הייתה מוזמנת ליום הולדתו שנה קודם לכן, כשחגג בקונספט אדום.

מאז, השניים שומרים על קשר, אך שימו לב שהדוגמנית היא היחידה מבין כל המגיבים שזכתה לתשובה מיידית מניימאר. זה בכלל לא מפתיע אותנו לאור העובדה שיש לכוכב הברזילאי חיבה מוגזמת לישראליות יפות, כגון: נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר ויעל שלביה. אחרי כל אלו ניימאר עוקב באינסטגרם ומפרגן בלייקים בלי סוף. אם התלהבתם לרגע וחשבתם שמשהו יכול לקרות בין הדוגמנית הישראלית לכדורגלן המפורסם, אז לצערנו הסיכויים קלושים מהסיבה שפינס החלה זוגיות חדשה בחייה עם היהלומן אילן מסיקה לאחר שנפרדה לא מזמן מאחיה של בר רפאלי, דור רפאלי.

המדור עדיין כולו תקווה שהרווק המבוקש שמתגורר בפריז ולו חיבה ברורה לנשים הישראלית, ימצא את האחת שלו, אולי בביקור עתידי בארץ הקודש, מי יודע…

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי