מטורף: המחיר ששילמה ירדן ג'רבי עבור שרשרת החסינות

ירדן ג'רבי
יוסי אבוקסיס | צילום: יוני אריאלי

השורדת, שחיבקה במשך שלוש שעות קורה רותחת, חשפה צלקת: "ברוכה הבאה לאוסף שלי", כתבה. האם עידן חביב ואסי בוזגלו ידיחו אותה?

(גודל טקסט)

אמש (ראשון) ציינה ירדן ג'רבי בדיוק ארבע שנים מאותו רגע ענק בו זכתה במדליית הארד באולימפיאדת ריו ובכך עשתה היסטוריה. במקביל, שודר הפרק בו המדליסטית בת ה-30 ניצחה במשימה הפיזית הקשה ביותר בהישרדות VIP, כשנאלצה לחבק קורת עץ רותחת במשך שלוש שעות. בכך, הביסה ג'רבי את כל השורדים האחרים בשבט טונדו, ובכלל, את כל שורדי העבר שנאלצו לחבק מוטות ועמודים במשימות חסינות אישית לאורך השנים, כשאף לא אחד הגיע לזמן המטורף הזה: שלוש שעות בשמש היוקדת.

ירדן ג'רבי, המכונה "המפלצת", הוכיחה שאין קשר למגדר, או לגיל, הכל בראש. הכל מנטלי, בדיוק כמו שחונכה מגיל שש. הגאווה הפרטית של עולם הספורט, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים כבר 147 אלף איש מה קרה לה בעקבות המשימה המתישה. "ברוכה הבאה לאוסף הצלקות שישארו איתי לכל החיים", כתבה ג'רבי על גבי תמונה של הזרוע הימנית שלה, אותה מעטרת צלקת מכובדת שנגרמה כתוצאה מכוויה בעת שחיבקה עת קורת העץ.

"דווקא היום המשימה שודרה. לפני ארבע שנים עמדתי על הפודיום במשחקים האולימפיים בריו בגאווה אינסופית, סימבולי לזכות בשרשרת החסינות במשימת סיבולת", הוסיפה הג'ודוקא לשעבר שלא נכנעה לרגע, גם כשנשארה תלויה ראש בראש מול בן הברית והחבר היקר, עידן חביב. ירדן הסבירה לעוקביה מה גרם לה לא להרפות ולנצח את המשימה הקשה במשחק: "הספורט לימד אותי כל כך הרבה, בין היתר ואולי החשוב ביותר הוא שאין דבר העונד בפני הרצון, החוסן המנטלי, וכמה המוח הוא שריר שצריך לטפח, לחזק ולזכור שבכל רגע שאצטרך אדע להשתמש בכלים שקיבלתי בקריירה האולימפית שלי בצורה הטובה ביותר".

בניצחון הזה, נתנה ירדן גושפנקה נוספת לחבריה לכך שהיא מתמודדת חזקה שאסור להגיע איתה לגמר. מחר (שלישי) בפרק ההדחה, נדע אם אסי בוזגלו ועידן חביב עשו יד אחת והדיחו את הספורטאית הענקית הזאת מהמשחק. "מתי עוד יהיה לך זמן להיפטר ממישהי שלוקחת כל כך הרבה חסינויות?", שאל אסי את מי שהצופים מקווים עדיין שפיתח קשר רומנטי על האי עם ג'רבי. גם אתם מחכים כמונו לפרק הבא?

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי