אופס: בת הזוג של ז'ואאו פליקס פרסמה תמונה של איבר מינו

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | אינסטגרם

עונה לא פשוטה עברה על הכוכב הצעיר של אתלטיקו מדריד שנרכש תמורת 126 מיליון יורו לפני כשנה, אבל הוא בוודאי לא ציפה לאירוע החריג מאוד שגרמה זוגתו באינסטגרם

(גודל טקסט)

הרשתות החברתיות יכולות להיות הדבר הכי רווחי עלי אדמות, אבל יש כאלו שעבורם טעות קטנה באינסטגרם יכולה להיות הרסנית. במקרה של ידוענים שצוברים אלפי ומיליוני עוקבים, צריך להיות מאד זהירים עם פרסום תמונות בפלטפורמה הכי חזקה בעולם האינטרנט. תשאלו את הגולדן בוי של אתלטיקו מדריד, ז'ואאו פליקס.

לחלוץ בן ה-20, מי שהגיע לבירת ספרד תמורת 126 מיליון יורו לפני שנה, קרתה פאדיחה נוראית הודות לחצי השני שלו, הדוגמנית מרגרידה קורסיירו. בסך הכל בת 17, אשת הכדורגלן עשתה טעות קשה בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים חצי מיליון איש.

הפורטוגלית הייתה מעורבת בסוף השבוע האחרון במהומה וירטואלית "קטנה" אחרי שפרסמה בטעות תמונה שגרמה לה לכאב ראש גדול. בסטורי שלה, הראתה צילום של רגליו של הכדורגלן שלה ששכב בתחתונים כלפי מטה על המיטה, כך שאפשר לראות את חלקיו האינטימיים המציצים דרך התחתונים. פאדיחה ענקית אם אתם שואלים אותנו. התמונה של איבר מינו של פליקס באופן מאד צפוי עוררה סערה ברשת והבדיחות וההודעות לא הפסיקו לזרום לחשבון האינסטגרם של מרגרידה.

אשת הכדורגלן החליטה לפרסם הבהרה לאחר התמונה שהעלתה ונמחקה תוך שתי דקות וכתבה: "בואו לא נסיק מסקנות חפוזות. התמונה המדוברת הייתה אחת מתוך 50,000 אלף הדברים שאני מקבלת באינסטגרם ו- WhatsApp כל יום. בטעות פירסמתי אותה. היא לא שייכת לאף אחד שאני מכירה", הסבירה והבטיחה כי לא מדובר בבן הזוג שלה. בספרד לא ממש מאמינים להסבר הזה של זוגתו של פליקס ואם לומר את האמת, גם אנחנו לא. עדיין, ואולי אפילו עכשיו יותר – הם נחשבים לאחד הזוגות הכי חמים בספרד.

התמונה שעלה בטעות בת הזוג (ועברה טשטוש על ידנו)
התמונה שעלה בטעות בת הזוג (ועברה טשטוש על ידנו) | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי