מתחנף אחרי שבגד? עידן חביב הרים לירדן ג'רבי

ירדן ג'רבי ועידן חביב. מה קורה ביניכם? | צילום מסך, אינסטגרם

רגע לפני מועצת שבט גורלית בהישרדות VIP, כזו שעשויה להוביל לשבירת הברית בין הזוג הכי חזק במשחק שלו גם יוחס קשר רומנטי, הזמר העלה סטורי שכולו פרגון לאלופת העולם

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם על תגובתה של ירדן ג'רבי לברית החדשה שנרקמה מאחורי גבה בין חברה הקרוב עידן חביב לבין אסי בוזגלו, כעת הזמר השורד מפרגן לאלופה האולימפית באינסטגרם. עדיין לא ברור מה יקרה הערב במועצת השבט, אבל האם עידן וירדן, הזוג הכי חזק במשחק, להם יוחס גם קשר רומנטי שייתכן שמבעבע מתחת לפני השטח, יתפרק?

כל זאת ועוד הערב (שלישי) במועצת השבט המסקרנת של "הישרדות VIP", אבל בינתיים, חביב מכין את השטח בצורה מאד יפה כנראה לקראת מה שאנחנו עתידיים לראות. יש בין ג'רבי לחביב אהבה גדולה זה בטוח, וגם שלל פרגונים רצים בין הצדדים לאורך כל העונה, אבל סטורי שלם המוקדש כולו לירדן מצידו של חביב, זה עוד לא ראינו.

אמש, אחרי שכל הבאז סביב הניצחון של הג'ודוקא במשימת החסינות הכי קשה במשחק קצת נרגע, החליט חביב לשתף בעצמו תמונה שלה מהמשימה וכתב לה "אלופת עולם". למי מכם שהספיק לשכוח, ירדן ניצחה את כל חברי השבט, ביניהם עידן שנשאר איתה זמן ממושך מאד ראש בראש במשימת חיבוק קורת עץ בשמש היוקדת שארכה לא פחות משלוש שעות.

חביב בעצמו לא חיית אינסטגרם, אך 133 אלף עוקבים זה כבר קהל עצום אליו מרגיש מחויב. הזמר שיתף את הסטורי והאלופה האולימפית לא נשארה אדישה ואף שיתפה אצלה וכתבה לו בתגובה: "תותח על". ירדן טענה שהמשחק "מאד הפכפך והאדמה כל הזמן רועדת" והשאלה הכי מעניינת היא האם דווקא אחרי שניצחה את משימת החסינות הכי קשה במשחק, החבר הקרוב שלה יחבור לבוזגלו ובני ברוכים ויחליט להדיח את המתמודדת הכי חזקה בעונה הזאת של הישרדות. אנחנו כבר כוססים ציפורניים ולא יכולים לחכות!

עידן חביב מפרגן לירדן ג'רבי
עידן חביב מפרגן לירדן ג'רבי | אינסטגרם
ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי