לא תאמינו איך אסי בוזגלו הגיב למהלך המפתיע של ירדן

ירדן ג'רבי | אור דנון

האלופה האולימפית חיבקה קורת עץ בשמש במשך 3 שעות, ולבסוף העבירה את שרשרת החסינות לברוכים. "אני לא פוחדת. ערבות הדדית, עזרה לחבר, להסתכל על התמונה כולה", כתבה. "השייח" פרגן: "מהלך גדול", ושלח מסר לאלה

(גודל טקסט)

מועצת השבט בפרק ששודר אתמול (שלישי) הייתה מפתיעה ביותר. האלופה האולימפית, ירדן ג'רבי, ויתרה על שרשרת החסינות בה זכתה אחרי שלוש שעות של מאמץ עילאי – חיבוק קורת עץ בשמש היוקדת, והעבירה אותה לבן הברית הזגזגן שלה, בני ברוכים. לסטנדאפיסט שהגיע אחרון במשימת החסינות, כבר חיכה פתק עם השם שלו בכד ההצבעות, וסביר להניח שהיה מודח אם היה מסיים את הערב בדו קרב הדלקת אש מול רגב הוד – כך שהמהלך של המדליסטית האולימפית, לחלוטין הציל אותו.

"הלוואי והבת שלי תהיה כמו ירדן ג'רבי", כך קנה את ליבה של ירדן, כך סיפרה הג'ודוקא רגע לפני שהעבירה לו את שרשרת החסינות. חבר המושבעים נפעם מהמוב האצילי הזה של ג'רבי שהזיעה, כאבה ועבדה קשה כל כך על מנת להשיג את השרשרת בעצמה, ובסוף החליטה לוותר עליה. "מוריד בפנייך את הכובע", "כל אחד היה רוצה חבר כמו ירדן", "מעוררת השראה, גאווה למדינת ישראל", "מלכת האי"- אלו היו רק חלק מהתגובות שקיבלה ג'רבי בעקבות במהלך המפתיע שלה. התגובה שהכי בלטה לנו הייתה של לא אחר מהשייח', אסי בוזגלו, שפירגן לה בענק.

ג'רבי שיתפה פוסט באינסטגרם בסיום הפרק וכתבה: "אם יש משהו מפחיד בהישרדות זה להעביר שרשרת חסינות, אבל מעולם לא מונעתי מפחד. ערבות הדדית, עזרה לחבר, להסתכל על התמונה המלאה ולא רק על עצמי. הלוואי שתהיו יותר מירדן ג'רבי". על הפוסט הזה הגיב בוזגלו – "מהלך גדול. חבל שהברית שלי לא הקשיבה לי והאמינו שאת מסוגלת להעביר את השרשרת". הכדורגלן השורד כמובן התכוון לכך שאלה איילון בת בריתו בחרה שלא לשלוף את כרטיס ביטול שרשרת החסינות כפי שביקש ממנה, ולכן הוד הודח.

התגובות למה שכתוב בוזגלו היו חלוקות. חלק תמכו בו וכתבו לו שהוא הזוכה וסחטיין על החסינות, וחלק החליטו להטיף לו ולתת לו טיפים דוגמאת: "זה ההבדל בינך לבינה. אתה רואה את המהלך, והיא רואה את האדם שיושב לצידה. עוצמה אמיתית של אלופה בשקט, בנחישות, בלי ליכלוך". מהמרים שג'רבי ובוזגלו יחלקו מקום בגמר? מעניין כמה עוקבים יעלו לירדן עד אז באינסטגרם כי היא כבר על 150 אלף איש נכון לעכשיו.

הפוסט של ירדן ג'רבי | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי