יונתן כהן חושף את הכוכב האהוב עליו בגולסטאר

יונתן כהן | דני מרון

לקראת חזרתה של תוכנית הריאליטי שמקדשת את הכדורגל והפעם בעונת אולסטאר, חלוץ מכבי תל אביב מרים לחברו הטוב

(גודל טקסט)

יונתן כהן מתאמן בימים אלה בלהט עם אלופת המדינה מכבי תל אביב לקראת גומלין "אלוף האלופים" נגד הפועל באר שבע שייערך מחר (חמישי) ולקראת פתיחת מוקדמות ליגת האלופות בשבוע הבא, מהמשחק נגד ריגה הוא ייעדר בעקבות הרחקה מהעונה שעברה, אבל תוך כדי גם יש לו זמן כדי לקדם את עוקביו בתוכנית הריאליטי האהובה עליו.

כהן בן ה-24 שיתף את הפרומו לעונה החדשה של תוכנית הריאליטי שמקדשת את הכדורגל, "גולסטאר" של HOT. העונה המיוחדת צולמה בברזיל לפני התפרצות הקורונה ומאגדת את כל הכוכבים מכל העונות שצולמו עד עכשיו, ויוני חשף בפנינו מי הפייבוריט שלו.

כולכם ודאי זוכרים את בוגר האח הגדול, דודו כהן מעפולה שידוע בתור חובב כדורגל וחבר קרוב של כדורגלני מכבי תל אביב. כהן שיתף את הפרומו של "גולסטאר אולסטאר" ותייג את דודו כהן, "הכוכב של העונה" לטענתו, בסצנה קורעת מצחוק בה הוא עומד בשער עם כיסוי עיניים ומבקש מאיציק זוהר לרחם עליו עם הבעיטה כדי שלא יפוצץ לו את הבוטוקס שהזריק… מה שאומר שמחכה לנו עונה שתעשה לנו שמח בלב וכהן מפרגן לכהן לקראתה. 

פרט לכהן וזוהר, ישתתפו בעונת האולסטאר גם נירו לוי, אייל גולן, דין מירושניקוב, חמימו שועי, אנדי רם, דורון מירן, טום קשתי, רון שובל, רז זהבי, וליאון שניידרובסקי בניצוחו של המאמן האחד והיחיד, שייע פייגנבוים. בקרוב מאד נזכה לראות את החבורה הזאת על מסך הטלוויזיה שלנו, אז תתכוננו!

יונתן כהן
יונתן כהן | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי