מי יהיה השורד האחרון? כל הפרטים על גמר הישרדות VIP

הישרדות VIP
הישרדות VIP | אור דנון

רגע אחרי הדחה גורלית ולקראת הישורת האחרונה, נחשף התאריך בו תשודר מועצת השבט שתכריע את זהות המנצח של העונה. בשנה שעברה היה זה ג'ובאני רוסו שגרף מיליון שקלים, האם גם פעם יזכה בתואר ספורטאי?

(גודל טקסט)

מקווים שאתם מוכנים לזה, כי בדיוק בעוד חודש מהיום, בתאריך ה-12 בספטמבר אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ישודר ב"רשת 13" גמר "הישרדות VIP". יש לכם בדיוק 30 ימים להמשיך לשער ולהמר מי יהיה השורד האחרון ומי יזכה בתואר חביב הקהל, בגמר שייערך ביום שבת.

בעונה שעברה של הישרדות, כידוע, נעמה קסרי, ה-שורדת של כל הזמנים, אמנם קטפה את תואר חביבת הקהל, אבל היה זה כדורגלן העבר ג'ובאני רוסו שזכה בתואר "השורד האחרון". האם גם השנה כדורגלן עבר יזכה בטייטל המיוחל? אולי אלופה אולימפית או זמר אהוב? שחקנית? זוכה תוכנית ריאליטי אחרת? ממש יכולים כבר להריח את המתח באוויר.

נתון נוסף מעניין שפירסם היום (רביעי) העיתונאי ערן סוויסה בחשבון האינסטגרם שלו, הוא שלראשונה בהישרדות הגמר יהיה משודר בשני חלקים! "ברשת סוחטים את הלימון עד הסוף. לראשונה גמר התוכנית ישודר בשני חלקים וחלקו השני ישודר ביום ראשון ה-13 בספטמבר בסיומו יוכרז מי הזוכה האחרון".

רוב הגולשים התרגזו מהמהלך וחשבו כי הוא מוגזם לאור "המריחה" של העונה הנוכחית, המשודרת ארבע פעמים בשבוע בהודות לרייטינג הגבוה אליו זוכה התוכנית. העוקבים פחות אהבו את המהלך, אבל תהיו בטוחים שכולם כולל כולם, יצפו בישורת האחרונה של התוכנית שללא ספק הייתה השחקנית המרכזית בלוח השידורים של קיץ 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי