ריגש את כולם: כך אסי בוזגלו נפרד מרגב הוד

אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, רגב הוד | אלוני מור

אחרי הדחתו של של הזמר מהישרדות, הכדורגלן בדימוס הודה: "זכיתי להכיר חבר לכל החיים". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

פרידה היא אף פעם לא דבר פשוט, תשאלו את הכדורגלן השורד הכי מפורסם בארץ בימים אלו, אסי בוזגלו, שנאלץ להגיד אתמול (רביעי) שלום לחברו הטוב ביותר מאז תחילת העונה, הזמר רגב הוד שהודח סופית מהמשחק. הוד המאוכזב ציפה שאלה איילון בת בריתו תשלוף את הקלף שהיה ברשותה שמבטל שרשרת חסינות לאחר המחווה האדירה של ירדן ג'רבי, שהעבירה לבני ברוכים שרשרת חסינות, אך הדוגמנית שמרה את הכוח שבידה לשלב מאוחר יותר במשחק ובכך הזמר המסלסל נפרד לשלום אחרי דו קרב בו הפסיד לאלינה לוי.

כעת, בוזגלו נשאר בלעדיו ונפרד ממנו בפוסט מרגש באינסטגרם בו הסביר איזה רווח גדול יש לו בזכות ההיכרות איתו בתוכנית: "לא כל אחד זוכה להכיר בהישרדות חבר לחיים. אני שמח שגם אני, הלן ועדי והילדים שלי ושלך התחברו. אומרים שזה חיבור משמיים ואני מאמין בזה מאוד. אפשר לספור על יד אחת את כמות החברים שנשארים חברים גם אחרי הישרדות ברמה של אחים. אמרת יפה שטילטיל ורוסלנה הפכו למשפחה, והנה אני מרגיש בעצמות שזה נכון גם לגבינו. אוהב אותך אח יקר וכבר מתגעגע", כתב 'השייח' וזכה למאות תגובות מרימות על הפוסט המרגש.

גם המודח עצמו לא נשאר אדיש והגיב לבוזגלו: "אח יקר ואהוב, לא יכולת להכיר אמינות, נאמנות וחברות במקום ההזוי הזה כמו החברות והחיבור שלנו". כעת אסי נשאר עם ישראל אוגלבו ואלה איילון במיעוט מול ג'רבי, ברוכים עידן חביב ואלינה שנמצאת בבקתה. למרות שאיבד את חברו הטוב, סמכו על בוזגלו שיש לו עוד כמה שפנים לשלוף עד הגמר. כך או כך, את הרווח הגדול שלו מבחינתו כבר עשה בזכות החברות הקרובהעם הזמר ומשפחתו. הולך להיות שמח בוילת המודחים עכשיו, כשהוד מגיע להרים להם שם את האווירה.

אסי בוזגלו ורגב הוד מבסוטים | צילום מסך: אינסטגרם


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי