דני אבדיה הולך בעקבותיה של גל גדות

דני אבדיה | שני צדיקריו

אנחנו לא מדברים על המגורים העתידיים בארה"ב והעתיד הצפוי לו בליגה הטובה בעולם, אלא על קמפיין יוקרתי חדש בו זכה הכוכב, שנבחר לשגריר טלוויזיות ה- QLED 8K של סמסונג לשנת 2020 ויככב בכל מקום

(גודל טקסט)

אנחנו דווקא לא מדברים על המגורים העתידיים בארצות הברית, לשם מועדות פניו של דני אבדיה, שנערך לקראת עתידו הצפוי בליגה הטובה בעולם, כי אם על קמפיין יוקרתי חדש בו זכה הכישרון של מכבי תל אביב. רגע אחרי שנפרד מאלופת המדינה עם התואר שקטף יחד איתה, אבדיה הולך לעשות את זה בגדול מעבר לים, בדומה לגל גדות ששימשה במשך שנים כפנים של הסמארטפונים של "וואווי", וכעת תורו להוביל את מהלך טלוויזיות QLED 2020 של סמסונג ישראל. רגע לפני שהוא עוזב אותנו ל- NBA, השחקן בן ה- 19 קוטף תואר נוסף כאשר נבחר לשגריר טלוויזיות ה- QLED 8K של סמסונג לשנת 2020. הדראפט של ה-NBA ייערך ב-16 באוקטובר ושם יידע אבדיה באיזו קבוצה ישחק, ככה שיש לו בינתיים זמן לעשות כסף לא רע מהצד מהצד ולפרסם את המותג הנחשק.

יחד עם השחקן והקומיקאי אסי ישראלוף והאדריכל ינאי פריישר-גוטמן, שנבחרו אף הם כשגרירי טלוויזיות סמסונג לשנה הקרובה, ייככב הגארד הצעיר על מסך הטלוויזיה שלנו, ברשתות החברתיות ובכל מקום. 

אבדיה ושאר הנבחרים יזכו להוביל את מהלכי טלוויזיות הלייף סטייל וה- QLED 8K של Samsung כאשר המהלך הראשון שלהם, שצולם בשבוע האחרון, יציג סדרת סרטונים השראתיים בהם יספר כל אחד מהשגרירים על שמונה הדברים שהפכו אותו למוביל בתחומו ולהכי טוב במה שהוא עושה.

במותג סיפרו כי: "שגרירי Samsung הם הטובים ביותר בתחומם ובלתי מתפשרים. הם יוצרים, מעצבים, מופיעים ומתאמנים ברמות הגבוהות ביותר תוך הקפדה על האיכות והתוצאה בכל שלב של העשייה, זאת בדומה לסדרת הטלוויזיות של SAMSUNG המאפשרת לצרכניה ליהנות מחווית צפייה ללא פשרות".

הולך לעשות את זה ביג טיים מעבר לים. דני אבדיה | שני צדיקריו
נבחר להיות הפנים של סמסונג, דני אבדיה | שני צדיקריו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי