מדוע עידן חביב לא צפה אתמול בפרק של הישרדות?

עידן חביב | אור דנון

משתתפי התוכנית מקפידים לצפות בפרקים בלייב כדי להיות מעודכנים ולשחזר את החוויות, אולם לזמר האהוב הייתה סיבה טובה במיוחד: הוא הופיע לראשונה מאז מרץ, בהתאם להנחיות הקורונה, וריגש את הקהל

(גודל טקסט)

עוד שבת חלפה לה, בה שודר עוד פרק מותח מבית היוצר של "הישרדות VIP" ששם את השייח' אסי בוזגלו במרכז העניינים כאשר ההדחה שלו עומדת על הפרק אחרי מועצת השבט האחרונה. את כל מה שהתרחש אתמול על המסך – ההפסד של בוזגלו בדו-קרב לאלינה לוי וחזרתה למשחק, השיחה שלו ושל עידן חביב לקראת ההדחה הבא ועוד, הפסיד חביב באופן מאד לא טיפוסי – השורדים מקפידים כולם לצפות בפרקים לייב על מנת להיות הכי מעודכנים שאפשר. אבל לזמר היה תירוץ נפלא מדוע לא ישב אמש בסלון וצפה בפרק כמו כולם.

לאט לאט, ובשעה טובה, עולם התרבות חוזר אלינו ואין שום חלופה לתחושה הזאת שהזהות חוזרת ומבשרת על סוג של חזרה לשגרה. אתמול (שבת) לראשונה מאז חודש מרץ האחרון, שבר בצורת אחד הזמרים האהובים במדינה כשהופיע בגבעת ברנר בהתאם להנחיות הקורונה בדרייב-אין, במתחם הופעות חוץ והצליח לרגש מאות.

על פי ברי המזל שזכו להאזין לייב לזמר השורד, הקהל היה בעננים, שמר על ההנחיות: על מרחק בין האנשים וכולם כולל כולם היו עם מסיכות, מה שהפך את הבילוי לכיף ובטיחותי בימים מאתגרים אלו.

החיוך של עידן אומר הכל, הזמר מאושר לחזור למקום הטבעי שלו ועם כל הכבוד לאסטרטגיות של הישרדות, האהבה הגדולה בחייו של חביב היא המוסיקה שאתמול חזרה סוף סוף למקומה הטבעי. יתר השורדים נשארו בבתים וצפו יחד בפרק המותח שימשיך היום – אז נגלה באיזו קלף מיוחד זכה הכדורגלן השורד ואיך הוא וחביב ימשיכו לשתף פעולה כל הדרך עד לגמר. אנחנו מחכים כבר להופעה הבאה של הזמר ומקווים לראות גם את יתר השורדים מפרגנים בקהל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי